سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 3 4 >

استفاده از قلیان در سفره خانه ها ممنوع است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس شورای عالی اصناف کشور گفت: استفاده از قلیان در سفره خانه های سراسر کشور غیرقانونی است و در صورت عرضه در این مکان ها با آنان برخورد قانونی می شود.

?قاسم نوده فراهانی? عصر دوشنبه در همایش مجامع امور صنفی استان مرکزی در دلیجان، اظهار داشت: صرفا قهوه خانه ها می توانند به مشتریان قلیان ارائه دهند.

وی ادامه داد: صدور پروانه کسب برای قهوه خانه ها منع قانونی ندارد و مجامع امور صنفی می توانند پروانه کسب صادر کنند.

فراهانی اظهار داشت: اصناف در اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی، می کوشند تا در بازار فضای امنی برای فعالیت‌های اقتصادی فراهم کنند.

وی با بیان این که کسبه و بازاریان در تنظیم بازار و جلوگیری از گرانی نقش مهمی ایفا می کنند، خاطرنشان ساخت: کسبه و اصناف از بطن مردم هستند و در کنار مردم و در مواقع سخت و بحرانی کشور، همراه مردم خواهند بود.

وی ادامه داد: ما همیشه سعی کرده ایم نقش مهم کسبه و مجامع امور صنفی در استانها و کشور را به صورت مطلوب نشان دهیم.

فراهانی به اجرای طرح ?شبنم? در سالجاری اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح مبارزه با قاچاق کالاست و هیچ مشکلی برای کسبه در اجرای این طرح ایجاد نمی شود.

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز در این همایش گفت:

42 هزار واحد صنفی در استان مرکزی در توزیع کالاهای اساسی و خدمات رسانی به مردم فعالیت می کنند.

?عزیزالله صدیقی? افزود: این استان در ذخیره سازی کالاهای اساسی مردم مشکلی ندارد و تنها استانی است که در زمینه تامین گوشت سفید مرغ توانسته بازار را تنظیم کند.

وی در ادامه افزود: اکنون کار ذخیره سازی میوه برای ماه پایانی سال در حال انجام است و هیچ مشکلی در امر ذخیره سازی و توزیع در استان وجود ندارد.

صدیقی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه های بهاره و پاییزه و توزیع کالا و خدمات به طور مستقیم در تنظیم بازار نقش بسزایی دارد.

همچنین سرپرست فرمانداری دلیجان گفت: کسبه و بازاریان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و با توجه به وضعیت کشور با تجربه، ایثار و تعهدی که دارند در جهت رفع مایحتاج مردم می کوشند.

?مهرداد امرایی? افزود: اکنون اصناف باید طوری عمل کنند تا در جنگ اقتصادی بر دشمن غلبه و از این برهه حساس عبور کنیم.

وی یه صنعتی بودن شهرستان دلیجان اشاره کرد و گفت: در صورتی که مسوولان استانی توجه ویژه به این شهرستان داشته باشند این شهرستان می تواند به یکی از قطب های مهم صنعتی کشور تبدیل شود.

نظر()

  

بارش برف و باران در جاده های 12 استان

وی ادامه داد: بارش باران در جاده های سراب - تبریز، مراغه - هشترود در استان آذربایجان غربی ادامه دارد. همچنین بارش باران در جاده های استانهای البرز، آذربایجان غربی، کردستان، خوزستان، زنجان، ایلام، گلستان، گیلان، تهران و مازندران ادامه دارد و سطح این جاده ها لغزنده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، از بارش برف و باران در جاده های 12 استان کشور خبر داد.

به گزارش انتخاب ، سرهنگ رضا سلبی در گفتگو با مهر اظهار داشت: اکنون بارش برف در محور اسالم به خلخال در استان گیلان گزارش شده که رانندگان هنگام تردد در این جاده باید فاصله ایمنی را رعایت کرده و از رانندگی با سرعت غیر مجاز خودداری کنند. این در حالی است که بارش باران در تمامی محورهای استان اردبیل ادامه دارد.

وی ادامه داد: بارش باران در جاده های سراب - تبریز، مراغه - هشترود در استان آذربایجان غربی ادامه دارد. همچنین بارش باران در جاده های استانهای البرز، آذربایجان غربی، کردستان، خوزستان، زنجان، ایلام، گلستان، گیلان، تهران و مازندران ادامه دارد و سطح این جاده ها لغزنده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: هیچ محوری در کشور مسدود نیست و تردد در راههای کشور بدون مشکل ادامه دارد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

کشف 141 کیلوگرم ‌تریاک در پوشش انار در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم گفت: مأموران موفق شدند حدود 141 کیلو و 450 گرم‌تریاک را از میان بار انار خودروی کامیون کشف و راننده و سرنشین آنرا دستگیر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف بیش از 141 کیلوگرم‌تریاک از یک کامیون با پوشش انار در استان خبر داد و گفت: در این رابطه چهار نفر نیز دستگیر شدند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، سرهنگ منوچهر طالبی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، با انجام فعالیت‌های شبانه روزی موفق شدند بیش از 141 کیلوگرم مواد مخدر از نوع‌تریاک را کشف و ضبط کنند.

وی ادامه داد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر و عبور آن از استان، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با استقرار و کنترل محورهای ورودی استان به یک دستگاه خودرو پژو و یک دستگاه کامیون با بار انار مشکوک و آنها را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم اضافه کرد: در ‌‌نهایت مأموران موفق شدند حدود 141 کیلو و 450 گرم‌تریاک را از میان بار انار خودروی کامیون کشف و راننده و سرنشین آنرا دستگیر کردند.

وی افزود: راننده و سرنشین خودروی پژو نیز به دلیل همکاری در انتقال مواد مخدر، دستگیر که به همراه مواد مخدر مکشوفه برای بررسی و تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی استان تحویل شدند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

50 هزار تن انار دچار سرمازدگی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تا قبل از سرمازدگی پیش‌بینی می‌شد بیش از 100 هزار تن انار در استان اصفهان تولید شود، اما این آفات طبیعی حدود 50 هزار تن را به کام خود فرو برد.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در گفتگو با ایانا با اعلام این مطلب گفت: حدود 9 هزار و 900 هکتار از اراضی استان را باغ‌های انار تشکیل می‌دهد که هشت‌هزار و 500 هکتار آن بارور و مابقی نهال است.

رئیس‌زاده افزود: اولین روز عید نوروز سال جاری و اواخر اسفندماه سرمازدگی بسیاری از سرشاخه‌های باغ‌های انار از بین برد و خسارت زیادی وارد کرد.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از سرمازدگی پیش‌بینی می‌شد بیش از 100 هزار تن انار در استان اصفهان تولید شود، اما این آفات طبیعی حدود 50 هزار تن را به کام خود فرو برد.

رئیس‌زاده ادامه داد: در هر هکتار حدود شش‌هزار و 500 تن انار تولید می‌شود که رباب، ملس شهررضا و ملس ساوه از ارقام عمده‌ای است که کشت می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: از شهرسان‌های عمده‌ای که این محصول را تولید می‌کنند، می‌توان به کاشان، اردستان، نطنز و نجف‌آباد اشاره کرد.

وی یادآور شد: برداشت این محصول از نیمه دوم شهریورماه آغاز شده و تا اواخر آبان‌ماه ادامه درد و پیش‌بینی می‌شود حدود 55 هزار تن برداشت شود.

رئیس‌زاده در پایان تأکید کرد: مصرف سرانه انار در استان پنج کیلوگرم است که با این حساب 24 هزار تن در استان مصرف و مابقی به سایر استان‌ها و از طریق گمرکات مختلف به خارج از کشور نیز صادر می‌شود.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

10جمله‌ای که زندگی کاری شما را ویران می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 «تفاوت میان جمله «تقریبا درست است» با «درست است» آنقدر بزرگ است که به تفاوت میان کرم‌شب‌تاب و رعد و برق می‌ماند.» معنای این جمله‌ «مارک تواین» را وقتی بهتر درک می‌کنیم که بدانیم گفتن بعضی جمله‌ها در کار چقدر می‌تواند ویرانگر باشد. فرقی نمی‌کند شما کارمند باشید یا مشتری یا جزو مقامات بلندپایه؛ این کلمات شما هستند که به شما و شخصیت کاری‌تان رنگ و رو می‌دهند.

به گزارش اقتصادایران آنلاین «کلمه‌ها بسیار اهمیت دارند چراکه نه تنها شخصیت شما را به دیگران نشان می‌دهند بلکه طرز فکر دیگران درمورد شما را شکل می‌دهند.» این جمله‌ای است که «کارن فرایدمن» نویسنده کتاب «خفه شو و چیزی بگو!» می‌نویسد. این کتاب به بررسی استراتژی برقراری ارتباط در محل کار می‌پردازد. «اگر شما چهره‌ای مثبت به خود بگیرید قطعا توجه دیگران را جلب خواهید کرد. در این صورت شما در بهترین شرایط قرار می‌گیرید تا آنها به حرف‌هایتان گوش دهند.»

با این حال اغلب اوقات وقتی در محیط کاری شروع به صحبت می‌کنیم اغلب از کلماتی مبهم و تردیدآمیز استفاده می‌کنیم که تنها فایده‌اش مخدوش کردن پیامی است که قصد انتقال آن را داریم. کاربرد کلمه‌هایی همچون «به نوعی، در اغلب موارد» باعث کاهش قدرت کلام می‌شود یا استفاده از جمله‌های منفی مثل «نمی‌توان، امکان ندارد و هرگز» که باعث ناامیدی و منفعل شدن می‌شود. براساس تحقیقی که به تازگی انجام شده و طبق توصیه کارشناسان، 10 جمله زیر را فیگارو به عنوان بدترین چیزهایی انتخاب کرده که می‌توان در محیط کار به زبان آورد.

این کار من نیست
همین جمله ساده و پرکاربرد باعث می‌شود شما خودتان را از جمع اعضای تیم کاری‌تان جدا کنید. این جمله دقیقا متضاد حس انعطاف‌پذیری و میل به یادگرفتن چیزهای جدیدی است که برای برعهده گرفتن پست‌های حساس و عالی حیاتی است. به جای این جمله منفی می‌توان از این جمله مثبت استفاده کرد: «واقعا در این زمینه تجربه‌ای ندارم.»

فکر می‌کنم که...
«لوری توماس روس» که مدیر یک شرکت بزرگ است اعتقاد دارد این جمله و جمله‌های مشابه آن همچون «تصور می‌کنم، احساس می‌کنم» باعث می‌شود از تسلط مدیریتی شما کاسته شده و قدرت پیام را نیز تضعیف کند. گفتن «فکر می‌کنم این بهترین استراتژی است» قدرت کمتری دارد از جمله «این بهترین استراتژی است.» حتی این مورد را باید به تشکر کردن هم تسری دارد.

‌نمی‌دانم
شما فکر می‌کنید گفتن این جمله یعنی صداقت؟ با گفتن این جمله ممکن است دیگران فکر کنند شما از روی تنبلی با این جمله خود را خلاص کرده‌اید. به جای این جمله بگویید: «اجازه بدهید جواب را پیدا کنم.» یا «نمی‌دانم چطور این کار را انجام دهم.» و حتی «برای انجام این کار از چه کسی می‌توانم کمک بگیرم؟» نیز جمله مناسبی است. با این کار زمان می‌خرید تا راه حل را بیابید.

نمی‌توانم
با بر زبان «نیاوردن» این جمله به همکاران خود می‌فهمانید که برای هرنوع یادگیری آماده هستید. می‌توانید مشکل را بررسی و راه حل پیشنهاد کنید. مثلا اگر از شما خواسته باشند پروژه‌ای را معرفی کنید که به دلیل مشغله کاری توان انجام آن را ندارید بگویید: «متاسفانه الان مشکلی دارم. با این حال با فلانی در این مورد صحبت کرده‌ام و مطمئنم او به خوبی از پس آن برمی‌آید.»

ولی...
استفاده از کلمه «ولی» همه آن چیزی را که پیش از این گفته‌اید کاملا انکار می‌کند. مثلا این جمله را ببینید: «این پیراهن خیلی زیباست اما این گوشواره‌ها به پیراهنت نمی‌آید.» ما همیشه به طورغریزی جملات منفی را می‌بینیم. بنابراین استفاده از این کلمه تنها باعث برجسته شدن بخش منفی ماجرا می‌شود.

سعی خودم را می‌کنم
استفاده از این جمله یعنی احتمال شکست وجود دارد و ممکن است داستان به آخر نرسد. وقتی در ساعات آغازین کار، رئیس‌تان از شما می‌خواهد کاری را انجام دهید و شما به او می‌گویید «سعی خودم را می‌کنم» باعث می‌شود تردید در روح رئیس‌تان شکل بگیرد. به جای این جمله می‌توانید بگویید: «ساعت 9 روی میز کارتان خواهد بود.»

ایده خوبی نیست
این اولین و دم‌دست‌ترین جمله‌ای است که در برابر ایده‌های همکارانتان می‌توانید بگویید. بکار بردن این جمله باعث می‌شود آنها جرات ابراز ایده‌های خود را نداشته باشند. به جای اینکه چیزی را به طور کامل رد کنید می‌توان مثلا از یک پرسش استفاده کرد: «خب می‌توان این ایده را اجرایی کرد؟»

تقصیر من نیست
به جای گفتن این جمله و در مقام ضعف و مظلوم‌نمایی قرار گرفتن بهتر است دست بالا را بگیریم. چنین جمله‌هایی می‌تواند کمک حال هرکسی باشد: «سعی می‌کنم بفهمم چه اتفاقی افتاده است.» یا «بهتر است سعی کنیم بفهمیم چطور می‌شود از تکرار این اتفاق جلوگیری کرد.»

تصور می‌کنم...
اجتناب کردن از جمله‌هایی که در آنها عدم قطعیت موج می‌زند باعث می‌شود قدرت و تسلط خود را بهتر به دیگران نشان دهید. اگر ذهن شما را چیزی به خود مشغول کرده که باعث درنگ شما می‌شود به جای اینکه با خجالت صحبت کنید بهتر است مشغولیت ذهنی‌تان را صادقانه مطرح کنید.

غیرممکن است
این جمله بدون شک منفی‌ترین جمله این فهرست است. این جمله یعنی اینکه شما حتی آماده نیست که آن موضوع خاص را امتحان کنید. حس منفی واگیردار است و همچون یک ویروس منتشر می‌شود. برای مثبت بودن می‌شود گفت: «خب بگردیم شاید راه حلی پیدا کردیم.»

منبع: اقتصاد ایران آنلاین

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

کسب 8 مدال طلا، نقره و برنز

در مسابقات قهرمانی کاراته کشور ( سبک شوتوکان ایران ) به میزبانی استان قم که در ورزشگاه شهید حیدریان در روزهای 16 و 17 شهریور ماه با بیش از 600 نفر از برترینهای این سبک برگزار شد با توجه به سطح فنی و بسیار بالای این مسابقات باشگاه کاراته امیر سرلشکر شهید علی احمدلو با کسب یک نتیجه درخور توجه به 2طلا، 1 نقره و 5 برنز به کار خود ادامه داد. در این دوره از مسابقات باشگاه شهید احمدلو با 15 شرکت کننده در ردهای سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان حضور داشت توانست در رده سنی نونهالان با 5 شرکت کننده به 1 نشان طلا ( امیر حسین حاج خدادادی )، ا نقره ( محمد حسین خیری ) و 3 برنز ( محمد عاشوری، محمد مهدی محمدی و مهدی زال ) دست یابد. همچنین در رده سنی نوجوانان با توجه به آمادگی و سطح خوب نفرات از 8 نفر شرکت کننده باشگاه شهید احمدلو تنها 1 طلا ( حسن قراگوزلو ) و ا برنز( صادق سلیمی ) بدست آمد. در رده سنی جوانان نیز از 2 مسابقه دهنده باشگاه شهید احمدلو 1 مدال برنز نصیب جلال حسینی شد تا باشگاه کاراته شهید احمدلو با 2 طلا، 1 نقره و 5 برنز به کار خود پایان دهد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


خفاش سیاه در خیابان + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خفاش سیاه به رینگ های آلیاژی ساخت شرکت BBS با اندازه 20*10 برای چرخ های جلو و 20*11.5 برای چرخ های عقب مجهز شده است. این رینگ های مشکی رنگ در هماهنگی کامل با بدنه خودرو هستند. در نهایت، به منظور متوقف کردن وایزمن MF5، از کیت ترمز شرکت مشهور برمبو با کالیپر 6 پیستون برای چرخ های جلو و کالیپر 4 پیستون برای چرخ های عقب استفاده شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از اکو فارس، "شوابن‌فولیا" از تازه واردان دنیایی تیونینگ خودرو محسوب می شود که با بهینه سازی "وایزمن MF5 رودستر" آغازی مقتدرانه داشته است. مهندسان شوابن‌فولیا لقب "خفاش سیاه" را برای این خودرو در نظر گرفته اند که کاملا برازنده آن است. برنامه جالب توجه آنها برای بهینه سازی وایزمن به ارتقا نمای ظاهری و عملکرد آن منجر شده است.



موتور "S85B50" ساخت شرکت ب.ام.و، قلب تپنده وایزمن MF5 است. این موتور 5 لیتری V10 توانایی تولید 507 اسب بخار نیرو و 520 نیوتن متر گشتاور را دارد. برای رنگ آمیزی این خودرو از رنگ سیاه مات استفاده شده که جلوه ای خاص و منحصر به فرد به آن بخشیده است. همچنین این رنگ در ترکیب با ظاهر اخمو وایزمن در قسمت جلو، حالت تهاجمی تری به آن داده است.



افزون بر ظاهر کاملا منحصر به فرد وایزمن MF5، عملکرد و حس رانندگی آن نیز شما را تحت تاثیر قرار می دهد. این رودستر زیبا تنها طی 3.5 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر در ساعت رسانده و در کمتر از 10 ثانیه، سرعت آن از مرز 200 کیلومتر در ساعت عبور می کند. بیشینه سرعت این خودرو نیز برابر با 321 کیلومتر در ساعت است.



این در شرایطی است که با احتساب وزن 1395 کیلوگرمی، خودرو اسپرت سبک وزنی محسوب می شود. برای بهبود هندلینگ، خفاش سیاه به رینگ های آلیاژی ساخت شرکت BBS با اندازه 20*10 برای چرخ های جلو و 20*11.5 برای چرخ های عقب مجهز شده است. این رینگ های مشکی رنگ در هماهنگی کامل با بدنه خودرو هستند. در نهایت، به منظور متوقف کردن وایزمن MF5، از کیت ترمز شرکت مشهور برمبو با کالیپر 6 پیستون برای چرخ های جلو و کالیپر 4 پیستون برای چرخ های عقب استفاده شده است.






اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مشمولان جدید تحریمهای آمریکا چه کسانی هستند؟ + اسامی/ تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشرق: در پی انتخاب مجدد "باراک اوباما" به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده، وی در اولین حرکت سیاست خارجی خود به بهانه نقض حقوق بشر، عدم آزادی بیان و محدودیت های اینترنتی و ارتباطی در ایران، اقدام به تحریم کردن اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین بعضی از نهادهای دولتی و غیر دولتی کرده است.

در همین راستا وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنج‌شنبه، 18 آبان‌ماه، در بیانیه‌ای اعلام کرد که هفده فرد و نهاد حکومتی در ایران را  تحریم کرده است.





اسامی اشخاص تحریم شده

در سندی که به تأیید اوباما رسیده است، در میان اسامی ذکر شده نام اشخاصی همچون "سردار علی فضلی"، "سردار اسماعیل احمدی مقدم" فرمانده نیروی انتظامی، جناب آقای " رضا تقی پور " وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و آقای "رسول جلیلی" عضو شورای عالی فضای مجازی به چشم می خورد.


سردار علی فضلی


سردار اسماعیل احمدی مقدم


آقای رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات


رسول جلیلی عضو شورای عالی مجازی

اسامی نهادهای تحریم شده

در کنار نام اشخاص حقیقی و حقوقی ذکر شده در این سند، نام نهادهای همچون دانشگاه امام حسین (علیه السلام)، هیئت نظارت بر مطبوعات، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)، شرکت پیک آسا، شرکت امن افزار گستر شریف، مرکز بررسی جرائم سازمان یافته (گرداب)، شرکت تهران گسترش ، شرکت ملی نفت ایران ، محمد مینایی از اعضای سپاه پاسداران و چند تن از اعضای کتائب حزب الله عراق به چشم می خورد.

در همین حال "ویکتوریا نولند" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی ادعا کرد که این اقدامات در راستای تعهد آمریکا برای مقابله با سو استفاده مقامات ایران علیه شهروندان انجام داده است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

تا به این لحظه اطلاعات دقیقی از تعداد کشته شدگان و زخمی ها در دست نیست اما این رسانه ها اعلام کردند که این انفجار در یک هتل بین المللی به نام "اینترکنتینانتال" رخ داده است.
کد خبر: 282894
تاریخ انتشار: 14 آبان 1391 - 23:07
 رسانه های عرب زبان دقایقی پیش از وقوع یک انفجار مهیب در شهر مکه مکرمه در عربستان سعودی خبر دادند.
 
به گزارش صفحه عربی تابناک،تا به این لحظه اطلاعات دقیقی از تعداد کشته شدگان و زخمی ها در دست نیست اما این رسانه ها اعلام کردند که این انفجار در یک هتل بین المللی به نام "اینترکنتینانتال" رخ داده است.
 
این رسانه های عربی همچنین اعلام کردند که به محض وقوع این انفجار مهیب، 15 گروه از آتش نشانان عربستانی به محل اعزام شدند تا بتوانند آتش به وجود آمده از این انفجار را مهار کنند.
 
قابل ذکر است این هتل در نزدیکی زندان مرکزی مکه مکرمه قرار دارد. زندانی که در آن تعداد زیادی از زندانیان سیاسی عربستان، حبس شده اند.
 
گفتین است ساختمان "رابطه علمای جهان اسلام" که ریاست آن بر عهده مفتی اعظم عربستان، "عبدالعزیز آل الشیخ" است نیز در نزدیکی این هتل و محل انفجار قرار دارد.
 
رسانه های عربی همچنین فاش کردند که یکی از بزرگ ترین لوله های انتقال گاز عربستان، در چند صد متری محل این انفجار قرار دارد و این به آن معنی است که احتمال گسترده تر شدن دامنه آتش سوزی و کشیده شدن آتش به این لوله گازی نیز وجود دارد.
 
مسئول آتش نشانی مکه در اولین مصاحبه خود با رسانه های سعودی درباره این آتش سوزی گفت: بیش از 40 درصد این هتل در آتش سوخته است.

در همین حال امیر منطقه مکه مکرمه دستور تشکیل کمیته تحقیق فوری را صادر کرده است. منطقه محل انفجار توسط نیروهای امنیتی رژیم آل سعود به طور کامل محاصره شده است.

 چند روز پیش نیز بر اثر وقوع انفجاری در شرق "ریاض" پایتخت عربستان یک ساختمان صنعتی فرو ریخت. بر اثر آن انفجار نزدیک به 200 نفر کشته و زخمی شدند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دوستان

پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار ###@وطنم جزین@### رایان چوب جاده های مه آلود عصر پادشاهان مهندس محی الدین اله دادی بلوچستان ««««« شب های تهران »»»»» تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر هستی تنهاااااا..... تراوشات یک ذهن زیبا رویای شبانه جـــــــــــــــــــــــــذاب شیطان در کمین گاه welcome to my profile Manna اواز قطره سایت حقوقی (قانون ایران) www.LawIran.ir یه دختره تنها خنده بازار شورای دانش آموزی شهرستان باور من......!!! نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ... baran عرفان وادب سکوت پرسروصدا ماه مهربان من یاور 313 رویای آشنا بی خیال همه چی تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... مناجات با عشق واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل bestha نوجوونی از خودتون your memoirs هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه ندای تنهایی من به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید پسران فراتر از گل دنیای دیگه ایه، این دل نوجون ها
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ