سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آمار بالای اسلحه نگران کننده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آمار بالای اسلحه مجاز و غیرمجاز در این استان را نگران کننده عنوان کرد و گفت: با کسانی که اسلحه غیرمجاز خود را تحویل ندهند برخورد قاطع می شود.

به گزارش انتخاب ، سردار یونس امیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد استانی عشایرنشین است و عشایر باید برای حفاظت از دامهایشان اسلحه داشته باشند و مخالفتی با این موضوع نیست.

وی افزود: با این حال برخی از مردم به نام عشایر، مجوزهای سلاح زیادی گرفته اند که این صحیح نیست.

امیری با اشاره به مشکلات بیکاری در این استان بیان داشت: برخی خانواده ها چهار اسلحه دارند که اگر دو تای آن را بفروشند می توانند دو شغل برای فرزندانشان ایجاد کنند.

لزوم حذف سنت غلط تیراندازی در عروسیها

وی بر استفاده صحیح از اسلحه تاکید کرد و گفت: استفاده از اسلحه به عنوان یک ابزار شادی در عروسیها صحیح نیست و متاسفانه گاهی براثر یک سهل انگاری، منجر به مرگ شده است.

امیری بیان کرد: تیراندازی در عروسیها سنت غلطی است که مشکلات عدیده ای می تواند ایجاد کند.

فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به نیاز این استان به سرمایه گذاری اظهار داشت: گاهی موقع سرمایه گذاری به این استان می آید و در همین حین کاروانی عروسی از آنجا می گذرد و اقدام به تیراندازی می کنند، که اگر کسی دلیل این مسئله را ندارد آن را به نا امنی تعبیر می کند.

وی امنیت این استان را بسیار بالا دانست و گفت: فضای امنی برای سرمایه گذاری در این استان وجود دارد که همه باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

امیری تاکید کرد: کسانی که اسلحه غیرمجاز دارند باید هرچه سریعتر خود را به دادستانی معرفی کنند و اسلحه را تحویل دهند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

 عکس/ پژو...   

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دوستان

پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار ###@وطنم جزین@### رایان چوب جاده های مه آلود عصر پادشاهان مهندس محی الدین اله دادی بلوچستان ««««« شب های تهران »»»»» تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر هستی تنهاااااا..... تراوشات یک ذهن زیبا رویای شبانه جـــــــــــــــــــــــــذاب شیطان در کمین گاه welcome to my profile Manna اواز قطره سایت حقوقی (قانون ایران) www.LawIran.ir یه دختره تنها خنده بازار شورای دانش آموزی شهرستان باور من......!!! نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ... baran عرفان وادب سکوت پرسروصدا ماه مهربان من یاور 313 رویای آشنا بی خیال همه چی تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... مناجات با عشق واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل bestha نوجوونی از خودتون your memoirs هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه ندای تنهایی من به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید پسران فراتر از گل دنیای دیگه ایه، این دل نوجون ها
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ