سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خفاش سیاه در خیابان + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خفاش سیاه به رینگ های آلیاژی ساخت شرکت BBS با اندازه 20*10 برای چرخ های جلو و 20*11.5 برای چرخ های عقب مجهز شده است. این رینگ های مشکی رنگ در هماهنگی کامل با بدنه خودرو هستند. در نهایت، به منظور متوقف کردن وایزمن MF5، از کیت ترمز شرکت مشهور برمبو با کالیپر 6 پیستون برای چرخ های جلو و کالیپر 4 پیستون برای چرخ های عقب استفاده شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از اکو فارس، "شوابن‌فولیا" از تازه واردان دنیایی تیونینگ خودرو محسوب می شود که با بهینه سازی "وایزمن MF5 رودستر" آغازی مقتدرانه داشته است. مهندسان شوابن‌فولیا لقب "خفاش سیاه" را برای این خودرو در نظر گرفته اند که کاملا برازنده آن است. برنامه جالب توجه آنها برای بهینه سازی وایزمن به ارتقا نمای ظاهری و عملکرد آن منجر شده است.



موتور "S85B50" ساخت شرکت ب.ام.و، قلب تپنده وایزمن MF5 است. این موتور 5 لیتری V10 توانایی تولید 507 اسب بخار نیرو و 520 نیوتن متر گشتاور را دارد. برای رنگ آمیزی این خودرو از رنگ سیاه مات استفاده شده که جلوه ای خاص و منحصر به فرد به آن بخشیده است. همچنین این رنگ در ترکیب با ظاهر اخمو وایزمن در قسمت جلو، حالت تهاجمی تری به آن داده است.



افزون بر ظاهر کاملا منحصر به فرد وایزمن MF5، عملکرد و حس رانندگی آن نیز شما را تحت تاثیر قرار می دهد. این رودستر زیبا تنها طی 3.5 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر در ساعت رسانده و در کمتر از 10 ثانیه، سرعت آن از مرز 200 کیلومتر در ساعت عبور می کند. بیشینه سرعت این خودرو نیز برابر با 321 کیلومتر در ساعت است.



این در شرایطی است که با احتساب وزن 1395 کیلوگرمی، خودرو اسپرت سبک وزنی محسوب می شود. برای بهبود هندلینگ، خفاش سیاه به رینگ های آلیاژی ساخت شرکت BBS با اندازه 20*10 برای چرخ های جلو و 20*11.5 برای چرخ های عقب مجهز شده است. این رینگ های مشکی رنگ در هماهنگی کامل با بدنه خودرو هستند. در نهایت، به منظور متوقف کردن وایزمن MF5، از کیت ترمز شرکت مشهور برمبو با کالیپر 6 پیستون برای چرخ های جلو و کالیپر 4 پیستون برای چرخ های عقب استفاده شده است.






اولین دیدگاه را شما بگذارید

 عکس/ پژو...   

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دوستان

پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار ###@وطنم جزین@### رایان چوب جاده های مه آلود عصر پادشاهان مهندس محی الدین اله دادی بلوچستان ««««« شب های تهران »»»»» تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر هستی تنهاااااا..... تراوشات یک ذهن زیبا رویای شبانه جـــــــــــــــــــــــــذاب شیطان در کمین گاه welcome to my profile Manna اواز قطره سایت حقوقی (قانون ایران) www.LawIran.ir یه دختره تنها خنده بازار شورای دانش آموزی شهرستان باور من......!!! نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ... baran عرفان وادب سکوت پرسروصدا ماه مهربان من یاور 313 رویای آشنا بی خیال همه چی تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... مناجات با عشق واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل bestha نوجوونی از خودتون your memoirs هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه ندای تنهایی من به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید پسران فراتر از گل دنیای دیگه ایه، این دل نوجون ها
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ