سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تازه ترین قیمت انواع سیم کارت/کد یک در آستانه 2 میلیون تومان

در حالی که قیمت سیم‌کارت با کد یک به دو میلیون تومان نزدیک می‌شود، خطوط صفر و کارنکرده هم در بازار کم یاب‌تر شدند.

بنا بر اظهارات فعالان بازار قیمت سیم‌کارت کارکرده با کد یک از یک میلیون به بالا و قیمت سیم‌کارت صفر با کد یک از یک میلیون و 900هزار تومان به بالا اعلام شده که به نوع رند بودن خط در بازار بستگی دارد.

 سیم کارت‌های صفر هم ظاهرا در بازار کمیاب شده و در نتیجه با افزایش قیمت در ماه‌های اخیر مواجه شده‌اند به طوریکه قیمت خرید سیم‌کارت کارکرده با کد 2 850 هزار تومان و سیم کارت کارکرده با کد 3، 600 هزار تومان و سیم‌کارت با کد 4 و 5 با اختلاف 10 تا 20 هزار تومان به ترتیب 430 و 420 هزار تومان به بالا ( بسته به میزان رند بودن شماره) خرید و فروش می‌شوند.

 قیمت سیم‌کارت کارکرده با کد 6 از 380هزار تومان و با کد 7 از 310 هزار تومان به بالا خرید و فروش می‌شود. همچنین سیم‌کارت‌ با کد 8 که تعداد صفر آن در بازار بیش‌تر است و توسط مخابرات فروخته می‌شود، مبلغ 256 هزار تومان است.

 اما قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول با کد (919)، کارکرده مبلغ 20 هزار تومان و سیم‌کارت‌های اعتباری صفر با کد (910) نیز از 10 هزار تومان به بالا بسته به میزان رند بودن آن به فروش می‌رود.

 سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل هم پنج هزار تومان به فروش می‌رسند که دو هزار تومان شارژ اولیه دارند که همراه با آن سیم‌کارت هدیه به خریدار داده می‌شود که برروی آن 200 تومان شارژ وجود دارد. اما قیمت سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل 120 هزار تومان به علاوه چهار درصد مالیات ارزش بر افزوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اولین دیدگاه را شما بگذارید

 عکس/ پژو...   

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دوستان

پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار ###@وطنم جزین@### رایان چوب جاده های مه آلود عصر پادشاهان مهندس محی الدین اله دادی بلوچستان ««««« شب های تهران »»»»» تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر هستی تنهاااااا..... تراوشات یک ذهن زیبا رویای شبانه جـــــــــــــــــــــــــذاب شیطان در کمین گاه welcome to my profile Manna اواز قطره سایت حقوقی (قانون ایران) www.LawIran.ir یه دختره تنها خنده بازار شورای دانش آموزی شهرستان باور من......!!! نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ... baran عرفان وادب سکوت پرسروصدا ماه مهربان من یاور 313 رویای آشنا بی خیال همه چی تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... مناجات با عشق واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل bestha نوجوونی از خودتون your memoirs هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه ندای تنهایی من به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید پسران فراتر از گل دنیای دیگه ایه، این دل نوجون ها
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ