سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسکن‌ مهر گران شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انبوه‌سازان فعال در مسکن‌مهر گفته بودند که ساخت مسکن با متری 300 هزار تومان برای آنها صرفه اقتصادی نداشته‌ و در این زمینه از دولت خواستار موافقت با افزایش قیمت ساخت‌وساز مسکن‌مهر شده بودند.

به گزارش انتخاب به نقل از اقتصاد ایران انلاین، آورده متقاضیان مسکن‌مهر نسبت به سابق حدود 3 تا 4 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و همین موضوع ساخت مسکن‌مهر برای قشر فقیر را زیر سوال برده است. پیش از این هم گفته می‌شد که آورده مسکن‌مهر برای قشر فقیر کمی سنگین است و این قشر از پس تامین این مقدار هزینه بر نمی‌آید. حالا که قیمت مسکن‌مهر هم گران شده این انتقاد کمی بیشتر خود را نشان می‌دهد.

گفته می‌شود که افزایش قیمت مسکن‌مهر در پی افزایش قیمت مصالح ساختمانی و افزایش قیمت ساخت از سوی انبوه‌سازان رخ داده‌است.

قبل از این هم انبوه‌سازان فعال در مسکن‌مهر گفته بودند که ساخت مسکن با متری 300 هزار تومان برای آنها صرفه اقتصادی نداشته‌ و در این زمینه از دولت خواستار موافقت با افزایش قیمت ساخت‌وساز مسکن‌مهر شده بودند.

گفته می شود در افزایش 4 میلیونی جدید حدود2 میلیون سهم متقاضی و 2 میلیون تومان سهم دولت است.

این افزایش قیمت 30 هزار تومانی در طول سال رقم افزایش را به حدود 3 میلیون تومان می‌رساند و همین موضوع سهم دولت و آورده متقاضیان را افزایش می‌دهد.

بر این اساس متقاضیانی که برای مسکن مهر از 20 تا 25 میلیون تومان آورده در اختیار تعاونی‌ها قرار می‌دادند از این پس باید مبلغی در حدود 30 میلیون تومان تحویل دولت دهند.

افزایش قیمت مسکن‌مهر در حالی عنوان می‌شود که پیش از این وزیر راه‌وشهرسازی به شدت تاکید می‌کرد که هزینه ساخت‌وساز و همچنین ثبت‌نام مسکن‌مهر به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد. حال اما قیمت مسکن‌مهر افزایش پیدا کرده و سخنان وزیر هم تاثیری بر جلوگیری از این موضوع نداشته است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

 عکس/ پژو...   

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دوستان

پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار ###@وطنم جزین@### رایان چوب جاده های مه آلود عصر پادشاهان مهندس محی الدین اله دادی بلوچستان ««««« شب های تهران »»»»» تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر هستی تنهاااااا..... تراوشات یک ذهن زیبا رویای شبانه جـــــــــــــــــــــــــذاب شیطان در کمین گاه welcome to my profile Manna اواز قطره سایت حقوقی (قانون ایران) www.LawIran.ir یه دختره تنها خنده بازار شورای دانش آموزی شهرستان باور من......!!! نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ... baran عرفان وادب سکوت پرسروصدا ماه مهربان من یاور 313 رویای آشنا بی خیال همه چی تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... مناجات با عشق واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل bestha نوجوونی از خودتون your memoirs هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه ندای تنهایی من به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید پسران فراتر از گل دنیای دیگه ایه، این دل نوجون ها
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ