سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کد خبر: 272616
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1391 - 02:59
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و راه آهن در شرایطی با برتری آبی‌پوشان به پایان رسید که در رختکن ورزشگاه آزادی یک مار پیدا شد!
به گزارش باشگاه خبرنگاران، دیدار دو تیم استقلال و راه آهن در هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر شنبه شب با پیروزی 2 بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. حاشیه های این دیدار که در حضور کمتر از 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد را می خوانید:
* با وجود اینکه سازمان لیگ برتر زمان برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس را پایان وقت می اندازد تا مردم به ورزشگاه بیایند اما برای دیدار استقلال و راه آهن کمتر از 10 هزار نفر به ورزشگاه آمدند.
* علی دایی قبل از شروع بازی دسته گلی را به امیر قلعه نویی تقدیم کرد.
* تماشاگران تیم فوتبال استقلال در طول این دیدار بارها علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران را تشویق کردند و دایی هم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.
* استقلال در شرایطی در دیدار برابر راه آهن با اسپانسر جدید روی پیراهنش وارد میدان شد که در کنار این تبلیغ آرم باشگاه پرسپولیس نیز حک شده بود!
* تماشاگران استقلال از پیروزی قربانی مدافع فعلی تیم فوتبال راه آهن به شدت حمایت کردند. این بازیکن سابقه بازی در استقلال را دارد.
* آرش برهانی بعد از گلزنی به سمت حمید بابازاده مربی دروازه‌بانان استقلال رفت و گلش را به او تقدیم کرد و بابازاده را در آغوش گرفت.
* سر میثم حسینی و فرزاد آشوبی دو بازیکن استقلال و راه آهن پس از برخورد با یکدیگر شکست. این صحنه‌ای بود که داور پنالتی اعلام کرد.
* زمانی که علیرضا فغانی داور این مسابقه به سود راه آهن اعلام ضربه پنالتی کرد ، امیر قلعه نویی خطاب به تیم داوری گفت اگر این پنالتی باشد فوتبال را کنار خواهد گذاشت.
*شماری از هواداران استقلال به علیرضا فغانی داور مسابقه اعتراض کردند و یکی از هواداران از سوی پلیس دستگیر شد.
* در پایان بازی استقلال و راه‌آهن، اتفاق عجیبی رخ داد و یک مار در رختکن تیم راه‌آهن پیدا شد. به همین دلیل ماموران آتش‌نشانی در ورزشگاه آزادی حضور یافتند تا مار را از رختکن خارج کنند.
* پیدا شدن مار باعث شد علی دایی که می‌خواست با بازیکنانش صحبت کند، ماموران را از رختکن بیرون کند تا بتواند با بازیکنانش صحبت کند. ماموران آتش‌نشانی در بیرون از رختکن راه‌آهن منتظر بودند پس از اتمام صحبت های دایی برای خارج کردن مار به رختکن بروند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

 عکس/ پژو...   

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دوستان

پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار ###@وطنم جزین@### رایان چوب جاده های مه آلود عصر پادشاهان مهندس محی الدین اله دادی بلوچستان ««««« شب های تهران »»»»» تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر هستی تنهاااااا..... تراوشات یک ذهن زیبا رویای شبانه جـــــــــــــــــــــــــذاب شیطان در کمین گاه welcome to my profile Manna اواز قطره سایت حقوقی (قانون ایران) www.LawIran.ir یه دختره تنها خنده بازار شورای دانش آموزی شهرستان باور من......!!! نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ... baran عرفان وادب سکوت پرسروصدا ماه مهربان من یاور 313 رویای آشنا بی خیال همه چی تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... مناجات با عشق واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل bestha نوجوونی از خودتون your memoirs هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه ندای تنهایی من به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید پسران فراتر از گل دنیای دیگه ایه، این دل نوجون ها
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ