سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیباترین پرندگان دنیا+تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
15 عکس از زیباترین پرندگان سراسر دنیا انتخاب و منتشر شد.

به گزارش انتخاب

به نقل از مهر،این پرندگان از نظر رنگ آمیزی، نحوه زندگی و شکار از منحصر به فرد ترین پرندگان دنیا هستند.

طوطی استرالیایی رنگین کمان که در استرالیا ، اندونزی، گینه نو، کالدونیا زندگی می کند.

زنبورک خوار قرمز که کلونی های بسیار بزرگی در اطراف رودخانه ها تشکیل می دهند و غالباً در مناطق استوایی آفریقا از آفریقای جنوبی، نامیبیا، گابون، کنگو، تا کنیا زندگی می کنند.

قرقاول طلایی یا مرغ بهشتی که بومی مناطق کوهستانی چین است اما جمعیت های وحشی آن در انگلیس و جاهای دیگر هم دیده می شود. این پرنده بیشتر در باغ وحش ها و مرغداری ها مشاهده می شود.

هورن بیل نوک طلایی جنوبی که بیشتر در علفزارها و مکان های پردانه تغذیه می کند اما در فصول خشک حشرات کوچک مانند عقرب ها، عنکبوت ها ، موریانه ها ، مورچه ها می تواند به عنوان منبع غذایی برای این پرنده محسوب شود.

زنبورک خوار دم آبی که غالباً در جنوب غربی آسیا دیده می شود اما به دلیل مهاجرت در شبه قاره هندوستان هم مشاهده شده است.

 


حواصیل ارغوانی که در آفریقا، مرکز و جنوب اروپا و جنوب و شرق آسیا زندگی می کند و جمعیت اروپایی آنها در فصل زمستان به سمت آفریقا مهاجرت می کند .

عقاب گندم گون که از پستاندارانی در سایز خرگوش، خزندگانو پرندگانی به اندازه جوجه تغذیه می کنند این پرنده غالباً طعمه های سایر پرندگان شکاری را می دزدند.

اردک سوت زن که چهره سفیدی دارد به خاطر صدای سوت مانند ی که هنگام پرواز به سوی یکدیگر تولید می کند به این نام مشهور شده است.

کرکس ها در سراسر جهان در حال از بین رفتن به خاطر کمبود مواد غذایی و مسمومیت هستند و شکارچیان این پرنده در آفریقا همواره به دنبال شکار کرکس ها هستند.

مرغ ماهیخوار کاکل قهوه ای در جنگلهای انگولا، کنگو، گابون، کنیا، مالاوی، موزامبیک، نامیبیا، سومالی، آفریقای جنوبی، سوئزلند، تانزانیا، زامبیا، زیمباوه زندگی می کند.

پرندگان کوچک بهشتی که درجنگل های گینه نو و جزایر میسول پراکنده هستند.

عقاب گر که نماد ملی آمریکا است و در آب بند های این کشور به وفور مشاهده می شود.

مرغ آفتاب پهلو بنفش که در جنوب هندوستان، سریلانکا، بنگلادش در درختزار ها و مزارع ساکن است.

جغد انباری که به طور گسترده ای در تمام دنیا وجود دارد و می توان گفت که از تمام پرندگان قلمرو وسیعتری دارد.


 

 


نوک باز آفریقایی که در گرو ههای متراکم و به صورت مارپیچ به دنبال غذا ی مناسب در سراسر آفریقا حرکت می کنند .


 

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 عکس/ پژو...   

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دوستان

پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار ###@وطنم جزین@### رایان چوب جاده های مه آلود عصر پادشاهان مهندس محی الدین اله دادی بلوچستان ««««« شب های تهران »»»»» تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر هستی تنهاااااا..... تراوشات یک ذهن زیبا رویای شبانه جـــــــــــــــــــــــــذاب شیطان در کمین گاه welcome to my profile Manna اواز قطره سایت حقوقی (قانون ایران) www.LawIran.ir یه دختره تنها خنده بازار شورای دانش آموزی شهرستان باور من......!!! نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ... baran عرفان وادب سکوت پرسروصدا ماه مهربان من یاور 313 رویای آشنا بی خیال همه چی تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... مناجات با عشق واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل bestha نوجوونی از خودتون your memoirs هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه ندای تنهایی من به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید پسران فراتر از گل دنیای دیگه ایه، این دل نوجون ها
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ