سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

بازار تهران دوشنبه تعطیل است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیرکل جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار تهران گفت: به دنبال هتک حرمت بی شرمانه به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، بازار تهران هماهنگ با اصناف سراسر کشور روز دوشنبه از ساعت هشت تا 10 صبح تعطیل خواهد بود.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، احمد کریمی اصفهانی افزود: به این مناسبت بازاریان روز دوشنبه در مسجد سیدعزیزالله بازار تهران گردهم خواهند آمد و این حرکت مذبوحانه را محکوم خواهند کرد.

طرح هجرت سپاه تهران 100 واحد مسکونی در مناطق زلزله ‏زده آذربایجان احداث می کند

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران از ساخت 100 واحد مسکونی در مناطق زلزله ‏زده آذربایجان شرقی توسط سپاه این استان در قالب طرح هجرت خبر داد.

سردار علی نصیری ادامه داد: در این زمینه، 20 گروه از بسیجیان توسط سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در حال سازماندهی هستند و البته در قالب طرح هجرت، اقدامات سازندگی دیگری نیز در استان تهران صورت اجرایی به خود گرفته است.

وی برگزاری اردوهای جهادی در قالب حلقه‏های صالحین، زیباسازی محیطی و بهسازی تجهیزات موجود در مدارس استان تهران در ایام تابستان و اردوهای جهادی در بخش دانشجویی با حضور بسیجیان در مناطق محروم و رسیدگی به مردم این نواحی را از دیگر فعالیتهای سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران عنوان کرد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

کد خبر: 275207
تاریخ انتشار: 06 مهر 1391 - 18:59
مراسم رونمایی از ضریح جدید حرم مطهر امام حسین(ع)
مراسم رونمایی از ضریح جدید حرم مطهر امام حسین(ع)
بازسازی عملیات کربلای پنج در اصفهان
بازسازی عملیات کربلای پنج در اصفهان
در شب میلاد با سعادت امام رضا (ع) پرچم گنبد بارگاه مطهر ایشان تعویض شد.
در شب میلاد با سعادت امام رضا (ع) پرچم گنبد بارگاه مطهر ایشان تعویض شد.
استخر نه چندان شفاف کاخ سفید که با وجود هزینه 34 میلیون دلاری برای بازسازی‌ها، همچنان پر از جلبک است.
استخر نه چندان شفاف کاخ سفید که با وجود هزینه 34 میلیون دلاری برای بازسازی‌ها، همچنان پر از جلبک است.
اجرای نمایش هر روز زاده می شوم
اجرای نمایش هر روز زاده می شوم
روز جهانی گردشگری
روز جهانی گردشگری
پرش آزاد آندری نودوف از برج 421 متری کوالالامپور
پرش آزاد آندری نودوف از برج 421 متری کوالالامپور
سخنرانی محمود احمدی نژاد در شصت و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد
سخنرانی محمود احمدی نژاد در شصت و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد
تجمع اعتراضی مسلمانان تائی جلوی سفارت آمریکا و دفتر گوگل در بانکوک
تجمع اعتراضی مسلمانان تائی جلوی سفارت آمریکا و دفتر گوگل در بانکوک
باروی ری؛ دیواری با کاربرد دفاعی که در دوره حکومت اشکانیان دور تا دور شهر را در بر می‌گرفته که قدمتی 6000 ساله دارد.
باروی ری؛ دیواری با کاربرد دفاعی که در دوره حکومت اشکانیان دور تا دور شهر را در بر می‌گرفته که قدمتی 6000 ساله دارد.
رزمایش فرهنگی رزمی «ستارگان زمینی» در ایلام
رزمایش فرهنگی رزمی «ستارگان زمینی» در ایلام

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

بهروز مسروری ـ بازیگر سینما، تلویزیون و رادیو ـ عصر روز جمعه (هفتم مهر ماه) درگذشت.

به گزارش ایسنا، زنده‌یاد مسروری به دلیل ابتلا به بیماری سرطان ریه مدتی در بیمارستان بستری بود و آخرین ساعات زندگی را در منزل گذراند.

او در سن 62 سالگی دار فانی را وداع گفت و بازی در سریال «پشت کوه‌های بلند» به کارگردانی امرالله احمدجو آخرین حضورش در تلویزیون بوده است.

بهروز مسروری همچنین در سریال «روزی روزگاری» از ساخته‌های احمدجو بازی کرده است.

به گفته‌ی خانواده مسروری مراسم تشییع پیکر این بازیگر یکشنبه ـ نهم مهر ماه ـ برگزار می‌شود و وی در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.

همسر مرحوم مسروری روز گذشته در تشریح آخرین وضعیت وی به ایسنا گفت: حال او اصلا خوب نیست. در چند مقطع زمانی در بیمارستان‌های مختلفی بستری شد تا اینکه از یک ماه پیش که دکترها او را جواب کردند و در خانه به سر می‌برد. اما دیروز به طور ناگهانی حالش بد شد و او را به بیمارستان پیامبران منتقل کردیم.

به گزارش ایسنا، بهروز مسروری اخیرا با سریال «پشت کوه‌های بلند» در نقش «کدخدای کولی‌‌آباد» روی آنتن بود. او همچنین در سریال «روزی‌ روزگاری» نقش «صفربیک» را بازی کرده است. سریال‌ «تفنگ سرپر» و فیلم‌های «پرده آخر» و «روزهای زندگی» از دیگر آثار این هنرمند هستند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

بارش تگرگ در شهرستان زلزله زده ورزقان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بارش باران و تگرگ در شهرستان ورزقان مردم زلزله زده را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

به گزارش «انتخاب» به نقل از ایرنا ؛ بارش باران که تا ساعاتی پیش ادامه داشت باعث آبگرفتگی چند چادر زلزله زدگان شده و مشکلات چادرنشینان منطقه را دو چندان کرده است.

همچنین بارش تگرگ، برخی روستاهای شهرستان را سفیدپوش کرده و موجب خسارت به محصولات جمع آوری شده کشاورزان شده و برودت شدید هوا را در پی داشت.

یکی از اهالی منطقه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اثر برودت هوا سه راس گاو تلف شده است.

فرماندار ورزقان سیل گرفتگی چادرها را به علت جایگزینی نامناسب محل چادرها دانست و گفت: بلافاصله چادر، پتو و البسه گرم تحویل سیل زدگان شد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


نمایشگاه دستاوردهای وزارت اطلاعات از کشف و خنثی سازی تجهیزات معیوب و آلوده مورد استفاده در صنایع و مراکز حساس هسته‌ای و دفاعی که پس از انتقال به ایران توسط دستگاه‌های امنیتی پیش از اقدامات خرابکارانه کشف شده بود با حضور رسانه‌هاآغاز به کار کرد.
کد خبر: 275059
تاریخ انتشار: 05 مهر 1391 - 21:57

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

دریاچه میانشه یا دریاچه چورت

می‌توان گفت این دریاچه زیبا به رغم نداشتن سطل زباله، هنوز هم تمیز است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


سه زلزله هشت شهر استان تهران را لرزاند/ 9 زلزله در 10 روز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سه زمین لرزه صبح و عصر سه شنبه در استان تهران که بزرگترین آنها 3.5 در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) بود، حوالی تهران، جوادآباد ورامین، پیشوا، ری، باقرشهر، کیلان، دماوند و آبسرد را لرزاندند و نهمین زلزله 10 روز اخیر استان تهران را نیز رقم زدند.

به گزارش سرویس اجتماعی «انتخاب» به نقل از مهر، بزرگترین زلزله سه شنبه 4 مهرماه 1391 در جوادآباد از توابع شهرستان ورامین روی داد که به بزرگی 3.5 در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) بود و شهرستان پیشوا را نیز لرزاند.

این زمین لرزه در ساعت 11 و 45 دقیقه و سه ثانیه صبح امروز در عمق 13 کیلومتری زمین روی داد که موقعیت رومرکز آن توسط مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران 34.81 شمالی و 51.96 شرقی اعلام شد.

زلزله 3.5 ریشتری جوادآباد و پیشوا با عدم قطعیت مکانی 0.87+/- کیلومتر در جهت شمالی – جنوبی و 1.11+/-  کیلومتر  در جهت شرقی – غربی بوده است.  

این زمین لرزه در51 کیلومتری جواد آباد، 57 کیلومتری گرمسار در استان سمنان، 59 کیلومتری پیشوا و 109 کیلومتری تهران بزرگ روی داد.

زلزله 2.2 ریشتری در کیلان، دماوند و آبسرد

ساعت 8 و 15 دقیقه و یک ثانیه صبح امروز نیز زلزله ای به بزرگی 2.2 در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) شهرهای کیلان، دماوند و آبسرد در شهرستان دماوند را لرزاند.         

موقعیت رومرکز زلزله توسط مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران 35.57 شمالی و 52.34 شرقی در عمق 11 کیلومتری زمین گزارش شده است.

عدم قطعیت مکانی این زمین لرزه نیز 1.74+/- کیلومتر در جهت شمالی – جنوبی و 1.11+/-  کیلومتر  در جهت شرقی – غربی بوده است.

این زلزله در 15 کیلومتری کیلان، 30 کیلومتری دماوند، 31 کیلومتری آبسرد در شهرستان دماوند و 86 کیلومتری تهران بزرگ روی داد.

تهران، شهرری و باقرشهر هم لرزیدند

ساعت 12 و 37 دقیقه و 22 ثانیه عصر سه شنبه نیز شهرهای ری، باقرشهر و تهران با زمین لرزه ای به بزرگی 2 در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) لرزیدند.

این زلزله با موقعیت رومرکز 35.61 شمالی و 51.53 شرقی در عمق 17 کیلومتری زمین با عدم قطعیت مکانی   3.48+/- کیلومتر در جهت شمالی – جنوبی و 2.22+/-  کیلومتر  در جهت شرقی – غربی روی داد.

این زمین لرزه در 8 کیلومتری ری، 14 کیلومتری باقرشهر و 15 کیلومتری تهران بزرگ گزارش شده است.

هنوز گزارشی از تلفات جانی و مالی هیچ کدام از این زمین لرزه ها گزارش نشده است.

شش زلزله در هشت روز

از شنبه هفته گذشته تا یکشنبه دوم مهرماه شش زلزله دیگر نیز نقاط مختلف استان تهران را لرزانده بود.

زلزله ای به بزرگی 2 در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) ساعت 20 و 24 دقیقه و 55 ثانیه روز یکشنبه دوم مهرماه، شهرهای کیلان، دماوند و آبسرد در شهرستان دماوند را لرزاند.

همان روز زلزله ای به بزرگی 2 در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) شهرهای لواسان، پردیس و بومهن در شهرستانهای شمیرانات و تهران را در ساعت  11 و 42 دقیقه و 51 ثانیه صبح به لرزه درآورد که این زمین لرزه در11  کیلومتری لواسان شهرستان شمیرانات،11  کیلومتری پردیس و14  کیلومتری بومهن در بخش مرکزی تهران و35  کیلومتری تهران بزرگ گزارش شد.

زلزله ای به بزرگی 2.1در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) چهارشنبه شب گذشته 29 شهریورماه شهرهای فیروزکوه و کیلان در شهرستانهای فیروزکوه و دماوند را لرزاند تا چهارمین زلزله شرق استان تهران در پنج روز رخ دهد.

آن زمین لرزه در 27 کیلومتری فیروزکوه در استان تهران، 36 کیلومتری آرادان در استان سمنان، 41 کیلومتری کیلان در شهرستان دماوند و 111 کیلومتری تهران بزرگ گزارش شد.

همچنین زلزله ای به بزرگی 2.4در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) ساعت  10 صبح دوشنبه 27 شهریور 1391 شهرهای دماوند، رودهن و آبسرد در شهرستان دماوند را برای سومین بار در سه روز لرزاند.

زلزله ای به بزرگی 2.1 در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) ساعت  19 و 10 دقیقه و 46 ثانیه یکشنبه 26 شهریور 1391 نیز رودهن و آبسرد در شهرستان دماوند و بومهن در بخش مرکزی تهران را لرزاند.

آن زمین لرزه در 10 کیلومتری رودهن، 11 کیلومتری آبسرد، 11 کیلومتری بومهن و 45 کیلومتری تهران بزرگ گزارش شد.

زلزله ای به بزرگی 2.3 در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) نیز بامداد شنبه شهرستانهای دماوند و فیروزکوه را لرزاند که این زمین لرزه در 33 کیلومتری دماوند، 35 کیلومتری فیروزکوه، 39 کیلومتری کیلان و 92 کیلومتری تهران بزرگ گزارش شد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

انفجار در کرج چهار کشته و زخمی به جا گذاشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج گفت: در دو حادثه انفجار گاز شهری و تخریب آوار دراین کلانشهر دو نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، علی اسکندری در این باره اظهار داشت: در حادثه نخست براثرانفجار گاز شهری در مجتمع مسکونی در بلوار حدادی کرج یک مرد 32 ساله جان باخت و دو زن و مرد دیگر مجروح شدند که به بیمارستان انتقال یافتند.

وی گفت: این حادثه خساراتی به دو واحد مسکونی هر یک با زیربنای 70 مترمربع وارد کرد ضمن آنکه شیشه های مجتمع های اطراف نیز شکست.

اسکندری بدون اشاره به علت حادثه یادآور شد: قربانی این حادثه کار گر بود که درحال کار در ملک مجاور مجتمع مسکونی بر اثر تخریب آوار جان باخت.

وی اظهار داشت: حادثه دوم صبح دیروز در خیابان بهار کرج به وقوع پیوست که در اثر گودبرداری غیراصولی و ریزش دیوار حایل یک ملک، کارگر 31 ساله ای زیر آوار قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دوستان

پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار ###@وطنم جزین@### رایان چوب جاده های مه آلود عصر پادشاهان مهندس محی الدین اله دادی بلوچستان ««««« شب های تهران »»»»» تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر هستی تنهاااااا..... تراوشات یک ذهن زیبا رویای شبانه جـــــــــــــــــــــــــذاب شیطان در کمین گاه welcome to my profile Manna اواز قطره سایت حقوقی (قانون ایران) www.LawIran.ir یه دختره تنها خنده بازار شورای دانش آموزی شهرستان باور من......!!! نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ... baran عرفان وادب سکوت پرسروصدا ماه مهربان من یاور 313 رویای آشنا بی خیال همه چی تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... مناجات با عشق واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل bestha نوجوونی از خودتون your memoirs هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه ندای تنهایی من به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید پسران فراتر از گل دنیای دیگه ایه، این دل نوجون ها
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ