سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 3 4 5 >> >

زیباترین پرندگان دنیا+تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
15 عکس از زیباترین پرندگان سراسر دنیا انتخاب و منتشر شد.

به گزارش انتخاب

به نقل از مهر،این پرندگان از نظر رنگ آمیزی، نحوه زندگی و شکار از منحصر به فرد ترین پرندگان دنیا هستند.

طوطی استرالیایی رنگین کمان که در استرالیا ، اندونزی، گینه نو، کالدونیا زندگی می کند.

زنبورک خوار قرمز که کلونی های بسیار بزرگی در اطراف رودخانه ها تشکیل می دهند و غالباً در مناطق استوایی آفریقا از آفریقای جنوبی، نامیبیا، گابون، کنگو، تا کنیا زندگی می کنند.

قرقاول طلایی یا مرغ بهشتی که بومی مناطق کوهستانی چین است اما جمعیت های وحشی آن در انگلیس و جاهای دیگر هم دیده می شود. این پرنده بیشتر در باغ وحش ها و مرغداری ها مشاهده می شود.

هورن بیل نوک طلایی جنوبی که بیشتر در علفزارها و مکان های پردانه تغذیه می کند اما در فصول خشک حشرات کوچک مانند عقرب ها، عنکبوت ها ، موریانه ها ، مورچه ها می تواند به عنوان منبع غذایی برای این پرنده محسوب شود.

زنبورک خوار دم آبی که غالباً در جنوب غربی آسیا دیده می شود اما به دلیل مهاجرت در شبه قاره هندوستان هم مشاهده شده است.

 


حواصیل ارغوانی که در آفریقا، مرکز و جنوب اروپا و جنوب و شرق آسیا زندگی می کند و جمعیت اروپایی آنها در فصل زمستان به سمت آفریقا مهاجرت می کند .

عقاب گندم گون که از پستاندارانی در سایز خرگوش، خزندگانو پرندگانی به اندازه جوجه تغذیه می کنند این پرنده غالباً طعمه های سایر پرندگان شکاری را می دزدند.

اردک سوت زن که چهره سفیدی دارد به خاطر صدای سوت مانند ی که هنگام پرواز به سوی یکدیگر تولید می کند به این نام مشهور شده است.

کرکس ها در سراسر جهان در حال از بین رفتن به خاطر کمبود مواد غذایی و مسمومیت هستند و شکارچیان این پرنده در آفریقا همواره به دنبال شکار کرکس ها هستند.

مرغ ماهیخوار کاکل قهوه ای در جنگلهای انگولا، کنگو، گابون، کنیا، مالاوی، موزامبیک، نامیبیا، سومالی، آفریقای جنوبی، سوئزلند، تانزانیا، زامبیا، زیمباوه زندگی می کند.

پرندگان کوچک بهشتی که درجنگل های گینه نو و جزایر میسول پراکنده هستند.

عقاب گر که نماد ملی آمریکا است و در آب بند های این کشور به وفور مشاهده می شود.

مرغ آفتاب پهلو بنفش که در جنوب هندوستان، سریلانکا، بنگلادش در درختزار ها و مزارع ساکن است.

جغد انباری که به طور گسترده ای در تمام دنیا وجود دارد و می توان گفت که از تمام پرندگان قلمرو وسیعتری دارد.


 

 


نوک باز آفریقایی که در گرو ههای متراکم و به صورت مارپیچ به دنبال غذا ی مناسب در سراسر آفریقا حرکت می کنند .


 

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

علیرغم وعده مسئولان برای بازسازی دوماهه مناطق زلزله زده ورزقان ؛

تصاویر: مردم در حال بازسازی مناطق زلزله زده

با نزدیک شدن فصل بارندگی و سرما روند بازسازی مناطق زلزله زده ورزقان همچنان ادامه دارد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

کد خبر: 279912
تاریخ انتشار: 29 مهر 1391 - 17:20
وقوع دو انفجار در شهر کاظمین واقع در شمال بغداد باعث کشته شدن 7 نفر و زخمی شدن بیش از 30 نفر شد.
 
به گزارش خبرنگار فارس در عراق، یک منبع امنیتی عراق گفت که بر اثر وقوع دو انفجار در مرکز شهر کاظمین هفت نفر کشته و بیش از 30 نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، دو بسته انفجاری که در جاده‌ای در منطقه باب الدروازه در مرکز شهر کاظمین کار گذاشته شده بودند، با فاصله اندک از یکدیگر منفجر شدند.

خودروهای امدادرسانی سریعا در مکان حادثه حاضر شدند تا مجروحان را برای مداوا به بیمارستان انتقال دهند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

کد خبر: 279888
تاریخ انتشار: 29 مهر 1391 - 17:03
در این مطلب با میوه‌هایی آشنا خواهید شد که نه تنها ممکن است،‌ آنها را اصلا ندیده باشید، بلکه از عجیب‌ترین میوه‌های جهان نیز به شمار می‌آیند.

به گزارش فارس، تصاویری مشاهده کنید، از عجیب‌ترین و زیباترین میوه‌های جهان.

1 – Rambutan رامبوتان

این میوه در جنوب شرقی آسیا می‌روید. درخت رامبوتان همیشه دارای میوه است. طعم این میوه شیرین است و می‌توان طعم آن را به انگور تشبیه کرد.




2 – Jackfruit جاک فروت یا جاکویرا

این میوه در جنوب و غرب هند و سریلانکا و فیلیپین و بنگلادش می‌روید. میوه جاک فروت شبیه آناناس است، اما از آن شیرین‌تر است. از چوب این درخت به خاطر استحکام بسیار آن در ساخت اثاث منزل استفاده می‌شود.





3 – Passion Fruit پاشن فروت

زادگاه اصلی این میوه آمریکای جنوبی و هند و نیوزلند است. این میوه دارای دانه‌های زیر مانند انجیر است، اما از انجیر شیرین‌تر است و در تهیه بستنی و شیرینی از آن استفاده می‌شود.


4 – Lychee لیچی

زادگاه اصلی این میوه جنوب چین و جنوب هند و تایوان است. پوست این میوه مانند پسته سخت است و گفته می‌شود، قدمت آن به 2000 سال قبل از میلاد بازمی‌گردد. طعم این میوه شبیه انگور است و از جمله میوه‌های سرشار از ویتامین سی است.



5 – Star fruit میوه ستاره

این میوه در هند و سریلانکا و اندونزی می‌روید. طعم آن مثل کیوی و آناناس و سیب شیرین است و و از جمله میوه‌های سرشار از ویتامین سی است.



6 – Mangosteen مانگوستین

زادگاه اصلی این میوه اندونزی است. طعم آن ترش و دارای عطری بسیار خوشبو است و گفته شده از جمله میوه‌های ضدسرطان به شمار می‌آید و دارای فواید بسیار زیاد است. همچنین گفته شده که ملکه ویکتوریا، ملکه انگلیس این میوه را به هرکس که بسیار دوست می‌داشت و مقرب او به شمار می‌آمد، هدیه می‌داد.



7 – Kumqut کومکوت

زادگاه اصلی این میوه چین است و از جمله مرکبات بسیار کوچک به شمار می‌آید که شبیه پرتقال و سرشار از ویتامین سی است.

 

8 – Durian دریان

زادگاه اصلی این میوه برونئی و اندونزی و مالزی ست و به دلیل اندازه بزرگ آن به ملکه میوه‌ها معروف است. این میوه دارای بوی بسیار بدی است، به همین دلیل استفاده از آن در اماکن عمومی ممنوع است، اما طعم آن شیرین است.


9 – Dragon Fruit میوه اژدها

زادگاه این میوه مکزیک و مرکز و جنوب آمریکاست و به خاطر شکل و رنگش به این نام نامیده شد. این میوه دارای سه رنگ سفید و صورتی و قرمز و طعم آن شبیه گلابی است. با برگ‌های این درخت چای نیز تهیه می‌شود.





10 – African cucumber خیار آفریقایی

زادگاه اصلی این میوه صحرای کالاهاری در آفریقاست. این میوه دارای دو نوع سمی و غیرسمی است. نوع سمی ای میوه دارای پوستی به رنگ سبز است و نوع خوراکی آن دارای پوستی به رنگ زرد و طعم آن شبیه انار است و از حیث داشتن دانه‌های بسیار مثل خیار است.


11 - Ugli اوگلی

زادگاه آن جامائیکاست و طعم آن شبیه گریپ فروت است.


12 – Langsat لانگست

زادگاه اصلی آن مالزی و ویتنام و تایلند و ظاهر آن به شکل تخم مرغ است. طعم این میوه شبیه گریپ فروت و انگور است، اما از آن شیرین‌تر است.
 

13 – Sugar Apple سیب شکری

زادگاه آن تایلند است و از جمله معروف‌ترین میوه‌های این کشور به شمار می‌آید. پوست آن سفت و محکم، اما طعم آن شیرین و دارای کالری بسیار بالا و سرشار از آهن است و به خاطر شباهت آن به سیب به این نام نامیده شده است.


14 – Salak سالاک

زادگاه اصلی آنمالزی و اندونزی است و به دلیل شبیه بودن پوسته آن به پوست مار Snake-fruit مار میوه هم نامیده می‌شود. از حیث طعم شبیه سیب است، اما نوع ترش آن هم وجود دارد.



15 – Soursop السورسوپ

زادگاه اصلی آن مکزیک و آمریکای مرکزی است. این میوه سرشار از ویتامین C و B1 و B2 است و از آن در تهیه بستنی استفاده می‌شود.



16 - Rose Apple سیب گلی

زادگاه آن جنوب آسیاست و از جمله میوه‌های بسیار عجیب است که هم به شکل سیب است و هم بوی و عطر گل را دارد و بسیار خوشمزه است و مقدار بسیار کمی از آن به خارج صادر می‌شود، چون به سرعت فاسد می‌شود.

 

نظر()

  

پیداشدن بند انگشت انسان در بسته همبرگر در قم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از شهروندان قمی در هنگام برش دادن همبرگر با بند انگشت انسان در آن مواجه شده است.

این شهروند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پنجشنبه شب با مراجعه به فروشگاه عرضه مواد غذایی، چند بسته همبرگر خریداری کرده و تحویل همسرم دادم. همسرم مشغول برش کردن همبرگر بود که ناگهان با بند انگشت یک انسان مواجه شد.

وی از ذکر نامش خودداری کرد ادامه داد: همسرم ابتدا تصور می‌کرد این قطعه شاید تکه گوشت خرد نشده باشد، اما وقتی برجستگی همبرگر را با چاقو برگرداند، بند انگشت انسان را مشاهده کرد.

این شهروند با اشاره به نامساعد بودن وضعیت روحی همسرش اظهار کرد: دیدن چنین وضعیتی برای همسرم بسیار دردناک و وحشتناک بوده، به گونه‌ای که وضعیت وی را آشفته کرده است.

آن گونه که از اطلاعات بسته همبرگر پیداست، کارخانه تولیدکننده این همبرگرها در قم فعالیت می‌کند.

وضعیت نظارت بر تولید مواد غذایی همواره یکی از دغدغه‌های جدی شهروندان قمی بوده است و تاکنون چندین مورد حشرات و حتی موش در مواد غذایی مشاهده شده است. اما در مورد اخیر که بند انگشت انسان در همبرگر مشاهده شده، به نظر می‌رسد ورود مراجع قضایی و انتظامی به این پرونده در کنار بررسی بهداشتی وضعیت کارخانه تولید کننده همبرگر ضروری است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

توسط یک خیر محترم چاهکی محل برگزاری مراسمات در قم باز سازی شد

چاهک نیوز : توسط یک خیر محترم چاهکی محل برگزاری مراسمات در قم باز سازی شده و آماده

بهرداری می باشد این فضا در دو طبقه به مساحت 300متر بصور جداگانه (برادران وخواهران)

ساخته شده است وانشاءا... بعد از این کلیه مراسمات چاهکی ها در این مکان مقدس برگزار

می شود


نظر()

  

غذاهای کاهنده استرس

چون استرس زیاد، بر سلامت جسمی  اثر می گذارد.راه های زیادی برای مقابله با آن وجود دارد که یکی از آن ها رعایت رژیم غذایی است.

غذاهای ازبین برنده  استرس چگونه عمل می کنند؟

غذاها به چند روش استرس را از بین می برند. غذاهای آرامش بخش مثل یک کاسه آش جو، سطح سروتونین را در بدن بالا می برد. سروتونین، یک ماده شیمیایی آرامش بخش است. غذاهای دیگر سطوح کورتیزول و آدرنالین را کاهش می دهند که هورمون های استرسی هستند و به مرور زمان به بدن آسیب می رسانند. یک رژیم غذایی سالم ، با تقویت سیستم ایمنی و کاهش فشار خون، اثر استرس را کم می کند. آیا می دانید کدام غذاها کاهنده استرس هستند؟

کربوهیدرات های مرکب

همه کربوهیدرات ها باعث می شوند که مغز سروتونین بیشتری تولید کند. برای تامین دائمی این ماده آرام بخش،   مصرف کربوهیدرات های مرکب بهتر است ؛چون با سرعت کمتری هضم می شوند. این ماده در غذاهایی چون غلات سبوس دار صبحانه، نان، پاستا و جو وجود دارد. کربوهیدرات های مرکب با تثبیت سطح قند خون باعث احساس آرامش شما می شوند.

کربوهیدرات های ساده

متخصصان رژیم غذایی پیشنهاد می کنند کربوهیدرات های ساده مثل قند و نوشابه را مصرف نکنید. اما اگر چاره ای نبود، مصرف کم آن اشکالی ندارد. قندهای ساده به سرعت هضم شده و منجر به افزایش سروتونین می شود. با این حال، این امر مدت زیادی طول نمی کشد و گزینه های سالم تری وجود دارد. پس این کار را به عادتی در کاهش استرس تبدیل نکنید. باید مصرف آن را محدود کنید.

مرکبات

مرکبات منبعی غنی از ویتامین ث هستند. مطالعات نشان می دهد این ویتامین گرچه سیستم ایمنی را تقویت می کند، سطح هورمون های استرس را نیز کاهش می دهد. در مطالعه ای از افراد مبتلا به فشار خون بالا، وقتی افراد قبل از کاری پراسترس، ویتامین ث مصرف می کردند، سطوح فشار خون و کورتیزول که هورمون استرس است، در آنها سریعتر پایین می آمد.

اسفناج

ملوان زبل هیچ وقت نمی گذاشت استرس بر او غلبه کند که شاید به خاطر وجود منیزیم در اسفناج بود. مقدار بسیار کمی منیزیم سردرد و خستگی را رفع می کند که ترکیبی از اثرات استرس هستند. یک کاسه کوچک اسفناج ، منیزیم مورد نیاز بدن را تامین می کند. اسفناج نمی خورید؟ مقداری سویای پخته یا یک فیله ماهی قزل آلا نیز مقدار زیادی منیزیم دارد. سبزیجات با برگ های سبز نیز غنی از منیزیم هستند.

ماهی چرب

برای آن که استرس را در کنترل خود نگه دارید، ماهی چرب زیاد بخورید. اسیدهای چرب امگا 3 که در ماهی هایی مثل قزل آلا و ماهی تن یافت می شود، مانع حرکت هورمون های استرس،  شده و در برابر بیماری قلبی، اختلالات روحی مثل افسردگی و سندرم قبل از قاعدگی، از بدن محافظت می کند. برای تامین دائمی و خوب امگا 3، حداقل دوبار در هفته 84 گرم ماهی چرب بخورید.

چای سیاه

نوشیدن چای سیاه به بهبودی سریعتر در برابر استرس کمک می کند. در تحقیقی افرادی که در شش هفته روزانه چهار لیوان چای می نوشیدند را با افرادی مقایسه کرد ند که نوشیدنی دیگری مصرف می کردند. کسانی که چای می نوشیدند احساس آرام تری داشتند و بعد از شرایط پراسترس  نیز ، سطح هورمون کورتیزول در بدن آنها پایین بود. هنگام استرس کافئین قهوه، هورمون های استرس و فشار خون را افزایش می دهد.

پسته

پسته و مغزها و دانه های دیگر منابع خوبی از چربی های سالم هستند. خوردن روزانه یک مشت پسته، گردو یا بادام، کلسترول، التهاب شریان های قلب و احتمال ابتلا به دیابت را کاهش داده و از بدن در برابر اثرات استرس محافظت می کند. گرچه مغزها غنی از کالری هستند، در خوردن آن ها زیاده روی نکنید.

آوکادو

یکی از بهترین راه های کاهش فشار خون بالا، دریافت میزان کافی پتاسیم در بدن است و نصف آوکادو بیش از یک موز متوسط پتاسیم دارد. زمانی که استرس شما با مصرف زیاد چربی درمان می شود، گوکامولی که از آوکادو ساخته می شود، جایگزین سالمی خواهد بود. آوکادو غنی از چربی و کالری است اما به اندازه پروتئین آن نیز توجه کنید.

بادام

بادام سرشار از ویتامین های مفید است: ویتامین ای سیستم ایمنی را تقویت می کند و ویتامین ب بهبودپذیری بدن را در زمان حملات استرس مثل افسردگی افزایش می دهد. برای آن که با خوردن بادام ویتامین کافی به بدن برسد، روزانه یک چهارم پیاله، بادام بخورید.

سبزیجات خام

سبزیجات شکننده و خام به روشی کاملا مکانیکی به کاهش استرس کمک می کنند. جویدن کرفس و هویج به شل شدن فک قفل شده کمک می کند و درنتیجه استرس را از بین می برد.

اسنک در زمان خواب

مصرف کربوهیدرات ها در زمان خواب آزادشدن سروتونین مغز را تسریع می کند و باعث می شود بهتر بخوابید. چون وعده های سنگین غذایی باعث سوزش معده می شوند، غذای سبک بخورید مثل نان و مربا.

شیر

ماده دیگری که در زمان خواب باعث کاهش استرس می شود، یک لیوان شیر گرم است. تحقیقات نشان می دهد کلسیم، استرس و نوسانات روحی مربوط به قاعدگی را کاهش می دهد. متخصصان، شیر بدون چربی یا کم چرب را پیشنهاد می دهند.

مکمل های گیاهی

بسیاری از مکمل های گیاهی استرس را از بین می برند. یکی از گیاهانی که بیشتر روی آن مطالعه شده، چای کوهی است که برای افرادی که استرس متوسط و افرادی که استرس زیاد دارند، مفید است. گرچه به تحقیق بیشتری نیاز است، به نظر می رسد گیاهان دارویی علایم استرس و سندرم قاعدگی را کاهش می دهند. سنبل الطیب گیاه دیگری است که گفته می شود اثر آرام بخش دارد. با پزشک خود درمورد هر مکملی که مصرف می کنید،  صحبت کنید تا آن ها واکنش های احتمالی را بررسی کنند.

با ورزش کردن استرس را از خود دور کنید

علاوه بر تغییر در رژیم غذایی، یکی از بهترین راه های کاهش استرس، ورزش کردن است. ورزش ایروبیک گردش اکسیژن را تقویت کرده و بدن را تحریک می کند تا مواد شیمایی آرام بخش موسوم به اندورفین را بسازد. سه تا چهار بار در هفته، هر بار  به مدت سی دقیقه ورزش کنید. اگر اکنون فعال نیستید، به پزشک خود بگویید که می خواهید ورزش کردن را آغاز کنید،او شما را تشویق کرده و توصیه می کند که به راه خود ادامه دهید.

 

به نقل از:سیمرغ


نظر()

  

ترسناک ترین کویر دنیا در ایران؛ محل زندگی جن و شیطان!! + عکس


تا به حال چیزی از کویر ترسناکی که مردم محلی ادعا می کنند محل زندگی ارواح و اجنه است و هر انسانی از آنجا عبور کند گرفتار ارواح شده و زنده نمی ماند شنیده اید؟ شاید این اعتقاد قدیمی ها به این دلیل باشد که در گذشته افرادی بدون در نظر گرفتن شرایط سخت سفر به این کویر راهی آن شده اند و هرگز بازنگشته اند.
کویر« ریگ جن» از صعب العبورترین نواحی دنیا، منطقه کویری و پر از تپه های شنی و باتلاق های نمکی است. مردم محلی معتقدند این سرزمین نفرین شده است. در قدیم کاروان ها و مسافران هرگز از این کویر عبور نمی کردند. در حال حاضر در این منطقه هیچ علایمی از حیات دیده نمی شود.
کویر «ریگ جن» در جنوب غربی و غرب دشت کویر، جنوب سمنان، جنوب شرق گرمسار، شرق منطقه حفاظت شده کویر، شمال انارک و غرب جندق قرار گرفته است و وسعتی برابر با 3800 کیلومتر مربع دارد. هیچ گونه چشمه یا چاه آبی در این منطقه وجود ندارد. در بیشتر نقشه ها نامی از این منطقه نبرده شده است.تنها دو کویر شناس اروپایی در گذشته در سفرنامه های خود به وجود چنین کویری در ایران اشاره ای کرده اند.

قدیمی ها معتقد بودند، این سرزمین نفرین شده و پایگاه شیطان ها و ارواح پلید است. مردمی که در اطراف این کویر زندگی می کنند بر همین باور هستند.این مردم محلی می گویند هر کسی که وارد این سرزمین شده زنده نمانده و ناپدید شده است.بعضی ها می گویند شاید این افراد درون باتلاق های نمکی گرفتار شده یا از تشنگی تلف شده اند.
” اسون هیدن ” کویرنورد معروف در سفر خود در سال 1900 به ایران از سفر به این ناحیه اجتناب کرد.” آلفرنس گابریل ” توانست در سال 1930 از عرض آن عبور کند. علی پارسا، فارغ التحصیل علوم رایانه از دانشگاه صنعتی شریف همراه با گروهش توانست از طول این کویر چند بار عبور کند.
این منطقه بدون هرگونه پوشش گیاهی و جانوری است و تا به حال گزارشی درباره حیوانات احتمالی که امکان زندگی شان در این منطقه وجود دارد ارایه نشده است.

ریگ جن را مثلث برمودای ایران هم می نامند. شنزارهای گسترده این منطقه و باتلاق های این منطقه هر انسانی را به وحشت می اندازند. اگر کسی به این منطقه سفر کند گرفتار گل و لجن های بیابان شده و به کسانی می پیوندد که در این بیابان ناپدید شده یا جان خود را از دست داده اند.

با وجود اینکه محققان و کویرنوردانی توانسته اند از این منطقه عبور کنند، اما هنوز هم مردم محلی معتقدند این سرزمین نفرین شده است و هر کسی پا به این سرزمین بگذارد گرفتار شیاطین و ارواح می شود و دیگر هرگز از آن باز نمی گردد.

 

به نقل از:سیمرغ


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 
در سالروز شهادت حضرت جوادالائمه امام محمدتقی(ع) سزاوار است یکی از سفارشات ایشان که دربرگیرنده نکات بسیار ارزشمند است را مرور کنیم، آن حضرت فرمودند:
"اگر مورد ستم واقع شدی ستم مکن، اگر به تو خیانت کردند خیانت مکن، اگر تکذیبت کردند خشمگین مشو، اگر مدحت کنند شاد مشو، و اگر نکوهشت کنند، بی تابی مکن.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

رواج گدایی پیامکی در کشور!

کد خبر: 278907
تاریخ انتشار: 24 مهر 1391 - 13:53
رئیس پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی گفت: گدایی پیامکی در کشور در حال رخ دادن است و پیام های زیادی با مضمون گدایی پیامکی درکشور ارسال می شود.

به گزارش مهر، سرهنگ مهرداد امیدی صبح دوشنبه درنشست خبری اظهار داشت: اخیرا افرادی با ارسال پیامک های گروهی اقدام به گدایی پیامکی می کنند و در پیامک ها از هموطنان می خواهند با توجه به نداشتن تمکن مالی مبالغی را به حساب این افراد واریز کنند.

وی ادامه داد: گدایان، شماره حساب یا شماره کارت خود را برای افراد پیامک می کنند و از آنها می خواهند مبالغی را به عنوان کمک به حساب آنها واریز کنند.

رئیس پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در ادامه از شناسایی و دستگیر سلطان کلاهبرداری کشور در زندان خبر داد و افزود: این فرد که به دکتر حمید زاده معروف است از داخل زندان اقدام به کلاهبرداری  کارت به کارت کرده و به همراه 6 نفر از همدستانش به 900 فقره کلاهبرداری اعتراف کرده است. 

این متهم سابقه دار به سلطان کلاهبردای معروف است و در زندان روش های کلاهبرداری را به سایر زندانیان اموزش می دهد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دوستان

پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار ###@وطنم جزین@### رایان چوب جاده های مه آلود عصر پادشاهان مهندس محی الدین اله دادی بلوچستان ««««« شب های تهران »»»»» تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر هستی تنهاااااا..... تراوشات یک ذهن زیبا رویای شبانه جـــــــــــــــــــــــــذاب شیطان در کمین گاه welcome to my profile Manna اواز قطره سایت حقوقی (قانون ایران) www.LawIran.ir یه دختره تنها خنده بازار شورای دانش آموزی شهرستان باور من......!!! نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ... baran عرفان وادب سکوت پرسروصدا ماه مهربان من یاور 313 رویای آشنا بی خیال همه چی تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... مناجات با عشق واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل bestha نوجوونی از خودتون your memoirs هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه ندای تنهایی من به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید پسران فراتر از گل دنیای دیگه ایه، این دل نوجون ها
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ