سفارش تبلیغ
صبا ویژن
< << 6

توسط یک خیر محترم چاهکی انجام شد

چاهک نیوز: یک نیکوکار محترم چاهکی که در ایام مبارک ماه رمضان

بانی شده بود یک کمک هزینه زیارت عتبات عالیات به شرکت کننده گان

درجلسات آموزش قرآن هیئت صاحب الزمان(عج)اهداء کند.

این امر تحقق یافت وآقای اسماعیل فهیمی برنده خوش شانس جلسه به

همراه خانواده به زیارت عتبات عالیات مشرف شد وبه سلامتی برگشتند

خداوند انشاءا...ازاین بانی محترم قبول کند وپدر ومادر وی را بیامرزد

که درامور خیریه زحمات زیادی برای چاهک و چاهکی ها کشیده اند

ویکی ازحمایت کننده گان مجمع نیکوکاران چاهک می باشند.

انشاءا... شاهد خیرین دیگرچاهکی نیزدر آیند باشیم


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

حمله سارقان به یک واحد مرغداری درچاهک

چاهک نیوز:شنیده شد چندروز قبل سارقانی به یک واحد مرغداری در چاهک

وارد شده قصد سرقت داشتن که صاحب آن باخبرشده وبا سارقان درگیر

وچون سارقان مسلح به اسلحه شکاری بودند به طرف صاحب مرغداری

شلیک می کند ومتاسفانه وی زخمی می شود


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

به گفته مدیر کل طبیعتگردی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری قرار است به منظور بهره برداری از ظرفیت های این روستاها در جهت توسعه گردشگری و توانمندسازی جوامع محلی، زیرساخت های لازم برای توسعه آنها فراهم شود.
کد خبر: 273902
تاریخ انتشار: 01 مهر 1391 - 10:11
مدیر کل طبیعتگردی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از تعیین و تصویب 120 روستای هدف گردشگری کشور خبر داد.

محمد علی فیاضی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: 120 روستای هدف گردشگری در کارگروه عملیاتی روستاهای هدف گردشگری با حضور مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزارت کشور، وزارت راه، مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد مسکن به تصویب رسید.
وی افزود: این روستاها به عنوان روستاهای دارای اولویت مصوب شده اند.

به گفته مدیر کل طبیعتگردی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری قرار است به منظور بهره برداری از ظرفیت های این روستاها در جهت توسعه گردشگری و توانمندسازی جوامع محلی، زیرساخت های لازم برای توسعه آنها فراهم شود.
فهرست 120 روستای هدف گردشگری کشور به شرح زیر است:
ردیف نام استان تعداد روستا روستاهای هدف گردشگری مصوب
1 آذربایجان شرقی 4 کندوان، اشتبین، زنوزق، توته‌خان
2 آذربایجان غربی 4 باغچه‌جوق، نصرت‌آباد، سهولان، مارمیشو
3 اردبیل 4 اندبیل، کزج، الوارس، اونار
4 ایلام 3 پشت‌قلعه، سراب‌کلان، حیدرآباد میش‌قلعه
5 اصفهان 5 دم‌آب، اسفرجان، طرق، گرمه، نشلج
6 البرز 3 کرکبود، ورده، سنج
7 بوشهر 3 حصار، جزیره‌شمالی، هاله
8 تهران 4 جلیزجند، سنگان، افجه، جلیل‌آباد
9 چهارمحال و بختیاری 4 آورگان، دیمه، سرآقا سید، یاسه‌چاه
10 خوزستان 4 خماط، رگبه، سادات، لیوس
11 خراسان رضوی 5 بوژان، مزینان، دیزبادعلیا، زعفرانیه، شمخال
12 خراسان شمالی 3 درکش، رویین، زوارم
13 خراسان جنوبی 3 افین، فورگ، خور
14 زنجان 4 سهرین، ویر، خویین، درسجین
15 سیستان و بلوچستان 4 سنگان، جون‌آباد، کندرک، فیروزه‌ای
16 سمنان 4 قلعه‌نوخرقان، قلعه بالا، چاشم، فرومد
17 فارس 5 دشتک، مارگون، مهارلو، قلات،جیدرزار
18 قزوین 3 زرآباد، اندج، گازرخان
19 قم 3 فردو، قاهان، دستگرد
20 کرمان 5 میمند، بیدخون، ده‌بکری، خبر، سکنج
21 کرمانشاه 5 شمشیر، پیران، کندوله، هجیج، خانقاه
22 کردستان 4 نگل، پالنگان، دزلی، قم‌چغای
23 کهگیلویه و بویراحمد 3 مارین، کاکان، سربیشه
24 گیلان 5 داماش، امامزاده‌ابراهیم، امامزاده هاشم، حاجی‌بکنده، حسن‌سرا
25 گلستان 4 پاقلعه، افراتخته، سرکلاته، چینو
26 لرستان 4 امامزاده‌قاسم، ونایی، چنار گریت، ولیعصر
27 مازندران 4 کندلوس، لاویج، یوش، آسیاب‌سر
28 مرکزی 3 وفس، هزاوه، آهو
29 هرمزگان 3 تزرج، سرخا پایین، تدرویه
30 همدان 3 گشانی، اشتران، علی‌صدر
31 یزد 5 منشاد، ازمیغان، فراغه، ده بالا، کرخنگان

فیاضی گفت: این روستاها همگی دارای مطالعات راهبردی گردشگری هستند.

به گفته وی در تأمین زیرساخت های لازم برای این روستاهای مصوب، تمام دستگاه های همکار در کارگروه مشارکت خواهند داشت.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

کد خبر: 273918
تاریخ انتشار: 01 مهر 1391 - 10:48
ایده‌ای "اقتصادی-سیاسی" در برخی زیرمجموعه‌های دولت مطرح است که درصورت نهایی شدن آن، یارانه ماهانه نقدی 90 هزار تومانی به ازای هر ایرانی از محل آزادسازی نرخ ارز اختصاص خواهد یافت.
به گزارش مهر، این روزها که آشفته بازار ارز خبرساز شده است، از برخی محافل دولتی خبر می‌رسد که ایده‌هایی برای چند برابر کردن یارانه نقدی مطرح است.
یکی از این ایده‌ها که حتی بالاترین مقامات اقتصادی دولت نیز آن را آنالیز کرده‌‌اند، نسخه جدید ارزی یارانه نقدی است. براساس این ایده و درصورت نهایی شدن، مابه‌التفاوت نرخ ارز مرجع - 1226 تومان- و نرخ بازار آزاد (حدود 2400 تومان) از محل آزادسازی نرخ ارز به مردم پرداخت خواهد شد.
برهمین اساس، برخی مقامات اقتصادی دولت محاسبه کرده‌اند که از محل آزادسازی نرخ ارز ( ارز تک نرخی بالای 2226 تومان)، سهم هر ایرانی از این محل سالیانه بیش از یک میلیون تومان و ماهیانه حدود 90 هزار تومان خواهد بود.
حال، اگر یارانه نقدی موجود (45 هزار و 500 تومان) را با این یارانه جدید ارزی (90 هزار تومان ) جمع کنیم، بیش از 140 هزار تومان می‌شود. در واقع وعده محمود احمدی نژاد رئیس جمهور برای سه برابر کردن یارانه نقدی با این ایده "اقتصادی-سیاسی" نیز محقق خواهد شد.
برخی مقامات اقتصادی کشور اخیرا در برخی نشست‌هایشان برای آماده سازی افکار عمومی، این ایده "اقتصادی-سیاسی" را به صورت پرسش مطرح کرده‌اند: چرا نباید مابه التفاوت نرخ ارز 1226 تومان و بازار (حدود 2400 تومان) را به بیت‌المال برگردانیم و آن را به مردم ندهیم؟
این مقامات اقتصادی گفته‌اند: حساب سرانگشتی ما نشان می‌دهد که اگر از فروش هر ارز 1226 تومانی با نرخ آزاد فقط 1000 تومان به خزانه واریز شود، سالیانه بیش از 1 میلیون تومان و ماهیانه حدود 90 هزار تومان نصیب هر ایرانی می‌شود.
گفته می شود رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی و برخی اعضای سیاسی دولت در جریان این ایده "اقتصادی-سیاسی" قرار دارند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

کد خبر: 273877
تاریخ انتشار: 01 مهر 1391 - 08:07
دیدار روحانیون مجلس با برخی از مراجع قم، سبب شد تا این مراجع برخی از دلمشغولی‌های خود را با مجلسی‌ها درمیان بگذارند.
به نوشته روزنامه ابتکار مباحث مربوط به انتخابات، وضعیت حجاب و عفاف،گرانی و تورم و اشکالات شرعی سیستم بانکی کشور، از جمله این موارد بوده است که آیات عظام صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، سبحانی، ونوری همدانی با نمایندگان روحانی مجلس در میان نهادند و خواستار آن شدند تا مجلس برای آنها چاره ای بیندیشد.
مجلس بر مسائل اقتصادی نظارت بیشتری کنند
آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی با اشاره به اهمیت اقتصاد گفت: روحانیون مجلس نظارت بیشتری بر مسائل اقتصادی داشته باشند. حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار با اعضای فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به نقش روحانیت در بهبود وضع جامعه، گفت: چشم مردم به روحانیت است و از آنها می‌خواهند تا بیشتر از دیگران حافظ دین و منافع اقشار محروم جامعه باشند.وی با اشاره به اینکه وظیفه نمایندگی تنها مربوط به یک شهر و منطقه نیست، افزود: هر نماینده، نماینده همه اقشار جامعه است و باید برای اداره مملکت تصمیمات کلان بگیرد.این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه وظیفه نمایندگی و اجرای آن سنگین است، گفت: مجلس باید همیشه در رأس امور باشد و بر همه بخش‌های اجرایی کشور اشراف داشته باشد.این استاد دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم گفت: قانون اساسی را باید به طور کامل درک کنیم و کسی حق ندارد آن را زیرپا بگذارد. اگر کسی نمی‌تواند قانون را اجرا کند از مقام خود کنار برود نه اینکه آن را زیر پا بگذارد و یا جلوی آن بایستد. این مرجع تقلید با اشاره به مسئله حجاب تاکید کرد: نگذارید مسائل ارزشی جامعه به مرور زمان کمرنگ شود.آیت‌الله صافی گلپایگانی در پایان مسئله گرانی و تورم را متذکر شد و افزود: اگر گرانی و تورم متوقف شود، اعتماد مردم به نظام اسلامی بیشتر خواهد شد.
انتخابات،گرانی و حجاب
آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی نیز با اشاره به نوسان قیمت نرخ ارز تصریح کرد: این نوسان علاوه بر آن که اثر واقعی مانند تغییر قیمت‌ها را در پی دارد، اثر روانی نیز دارد که سبب بی‌اعتمادی مردم به نظام می‌شود.به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید در دیدار با اعضای فراکسیون روحانیون مجلس با تبریک ایام فرخنده دهه کرامت نکاتی را خطاب به روحانیون مجلس متذکر شد.وی گفت: اتحاد روحانیون مجلس که دشمن آرزوی جدایی میان صفوف آنها را دارد، مهمترین مسئله در انتخابات پیش‌رو است.این مرجع تقلید با بیان اینکه اگر در انتخابات ریاست جمهوری میان اصولگرایان جدایی بیفتد، دیگر امکان اتحاد وجود ندارد، بر لزوم وحدت میان همه اصولگرایان تاکید کرد.آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مولود روحانیت است، به قضیه ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد که ایجاد مشکل در آن به خاطر جدایی مصدق از روحانیت بود.این استاد دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به مسائل اقتصادی گفت: گرانی و تورم روزبه‌روز بر مردم فشار بیشتری وارد می‌کند و قیمت‌ بعضی از کالاها در مدت کوتاهی چند برابر شده‌ است.وی سپس با اشاره به نوسان قیمت نرخ ارز افزود: این نوسان علاوه بر آن که اثر واقعی مانند تغییر قیمت‌ها را در پی دارد، اثر روانی نیز دارد که سبب بی‌اعتمادی مردم به نظام می‌شود.آیت‌الله مکارم‌شیرازی با یادآوری تحریم‌های اعمال شده به ایران از سوی غرب ادامه داد: مردم به خوبی درک می‌کنند که برای حفظ استقلال و اقتدار، فشارهای ناشی از تحریم‌ها را باید تحمل کرد.این مرجع تقلید با اشاره به وام‌های بانکی گفت: در برخی بانک‌ها عقود اسلامی رعایت نمی‌شود که سبب ربوی شدن و غیرمشروع شدن وام‌های بانکی می‌شود.وی همچنین جریمه‌های وارد بر تاخیرهای اقساط بانکی را یادآور شد و افزود: این جریمه‌ها نامشروع است و وضع بانک‌داری باید اصلاح شود. 
چاره‌ای برای تورم و گرانی 
آیت الله سبحانی هم در دیدار با اعضای فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش‌های این فراکسیون در جهت پیگیری مشکلات و مسائل مردم به عنوان نمایندگانی امین گفت: مجلس عصاره ملت و خانه امن و نماینده خواسته‌های به حق مردم است وملت در این مجلس در حقیقت وجود جمعی دارند.به گزارش ایسنا آیت الله سبحانی نمایندگی مردم را مقامی بزرگ و متعالی برشمرد و افزود: باید ارج و ارزش این مقام به درستی مورد اهمیت قرار گرفته و با توجه به دغدغه‌ها و مشکلات فعلی پیگیری‌های لازم صورت گیرد.این مرجع تقلید تصریح کرد: باید ناهنجاری‌ها و کاستی‌ها علاج شود و مجلس با برنامه‌های راهبردی خود می‌تواند این مسائل را علاج و درمان نماید و با توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه به ویژه در مراکز علمی و دانشگاه‌ها ارزش‌ها را در بطن جامعه احیا کرد.آیت الله سبحانی با اشاره به ضرورت برنامه‌های مدون فرهنگی پیرامون فرهنگ سازی مسائل مهم اخلاقی در جامعه گفت: متاسفانه مساله بی‌حجابی و بی عفتی در جامعه گسترش یافته است و باید همه از شیوع این مساله مخرب بهراسند و منشاء فسادهای اخلاقی را که بی توجهی به حجاب و عفاف می‌باشد را بشناسند ومورد ارزیابی قرار دهند.آیت الله سبحانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود توجه به وضعیت معیشتی را نیز مورد تاکید قرار داد و اظهارکرد: باید در نظام اقتصادی راهبردی برای از میان بردن تورم وگرانی اندیشیده شود و با توجه به اینکه یکی از سرچشمه‌های ناهنجاری، اقتصاد نامناسب در جامعه است باید این امر نیز مورد توجه قانونگذاران در مجلس قرار گیرد و بر گرانی‌ها نظارت شود.وی در ادامه به موضوع انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: مسائل انتخاباتی باید همزمان با انتخابات در کشور آغاز شود واز الان اذهان را درگیر خود نسازد تا امور باقی مانده مربوط به مردم در این زمان به خوبی مورد توجه باشد و در زمان انتخابات باید برنامه‌های انتخاباتی پیگیری شود.
نمایندگان ربا را از بانکداری حذف کنند
حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی با اشاره به اقدام ننگین مجله فرانسوی در توهین به ساحت پیامبر(ص) گفت: به نظر من باید به دولت فرانسه گوش‌مالی داده شود و سفیر فرانسه نیز از کشور اخراج شود.به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله نوری همدانی با تبریک ایام فرخنده دهه کرامت به روحانیون مجلس بر اهمیت نقش علما و روحانیون در جامعه اسلامی تاکید کرد.وی با بیان اینکه در آیات و روایات هیچ قشری به اندازه علما تکریم نشده‌اند، گفت: روحانیون وظیفه سنگینی برعهده دارند و کار انبیا را ادامه می‌دهند.این مرجع تقلید در ادامه تصریح کرد: خدمت به مردم و مبارزه با دشمنان دین مهمترین وظیفه روحانیت است.وی سپس با بیان اینکه روحانیت در زمان غیبت امام معصوم وظیفه تکفل امور مردم را برعهده دارد، گفت: علمای شیعه مرزبانانی هستند که آن سوی مرز، ابلیس و ابلیسیان ایستاده‌اند. روحانیون مرزبانان امور فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جامعه اسلامی هستند که در برابر تهاجمات ممالک غیراسلامی می‌ایستند.این استاد دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم با بیان اینکه مسائل اقتصادی از مسائل مهم کشور است و نتایج آن به زودی نمایان می‌شود، افزود: گرانی مردم را در مضیقه قرار داده است.وی تصریح کرد: این ضعف مدیریت است که قیمت‌ها در هیچ‌کجا ثابت نیست و باید این مساله حل شود.این مرجع تقلید با اشاره به اینکه در آیات و روایات از حرام بودن ربا سخن رفته است، گفت: در بانک‌های ما این مسئله به راحتی در جریان است.این مرجع تقلید سپس مساله تعیین جریمه و دیرکرد اقساط وام‌های بانکی را متذکر شد و تاکید کرد: در اسلام اصل بر کار است و نه پول. بنابراین تعیین نرخ پول براساس زمان بر پول ربا است. جالب این است که در بانک‌های ما بر دیرکرد پرداخت اقساط نیز جریمه تعیین می‌شود که این مساله حرام در حرام است.آیت‌الله العظمی نوری همدانی با بیان اینکه مسائل و مشکلات اقتصادی اخیر اروپا به دلیل بانکداری ربوی در اروپا و جمع شدن پول در دست عده‌ای اندک است، گفت: در جمهوری اسلامی ایران از نمایندگان مجلس انتظار داریم تلاش کنند ربا از بانکداری حذف شود.وی در ادامه با اشاره به رعایت نشدن حجاب و عفاف در برخی برنامه‌های نمایشی سیما از اعضای فراکسیون روحانیون مجلس خواست تا به مسئولان این سازمان برای رعایت ارزش‌های اسلامی تذکر دهند.آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه ارتباط مجلس و حوزه باید بیشتر شود، گفت: روحانیون مجلس نقش مهمتری در این نهاد قانونگذاری دارند و باید برای رفع نواقص تلاش کنند.وی همچنین از تشکیل اتاق فکری از میان حوزه و مجلس صحبت کرد و ادامه داد: قوه مجریه نیز باید با حوزه هماهنگی بیشتری داشته باشد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

609 رشته قنات در روستاهای قم مرمت و بازسازی شد

مدیر حوزه آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: با توجه به قرار گرفتن در خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی در راستای بهینه سازی مصرف آب 609 رشته قنات در روستاهای قم مرمت و بازسازی شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله مرتضوی با اشاره به مجموعه فعالیت‌های حوزه آب و خاک سازمان جهاد و کشاورزی استان قم اظهار کرد: با توجه به کمبود آب و مواجه شدن با خشکسالی، بیشترین فعالیت‌ها در راستای بهینه سازی مصرف و کاهش مصرف آب توسط این بخش انجام شد.

وی افزود: این فعالیت‌ها شامل احیا و مرمت قنوات، احداث استخرهای ذخیره آب به صورت دو منظوره، لوله گذاری و... بوده و هر یک از این اقدامات تاثیر شایانی در کاهش و بهینه سازی مصرف آب دارد.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قم به عملکرد این حوزه از سازمان جهاد کشاورزی از سال 84 اشاره و تصریح کرد: در این مدت 106 کیلومتر کانال آب در روستاهای استان قم برای جلوگیری از مصرف بیش از رویه آب احداث شده است.

وی از احیا و مرمت 609 رشته قنات خبر داد و یادآور شد: در این مدت بیش از 100 هکتار تسطیح اراضی انجام گرفته است.

مرتضوی طول شبکه‌های آبیاری و زه کشی اراضی کشاورزی در دشت‌ها را 177 کیلومتر دانست و بیان کرد: همه فعالیت‌ها در راستای بهینه سازی مصرف آب صورت می‌گیرد.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی قم از افزایش اعتبارات امسال این حوزه خبر داد و گفت: این اعتبارات نسبت به سال 84 با رشد 10 برابری روبه‌رو بوده است.

وی اضافه کرد: اعتباراتی که برای امسال دیده شده اعتبارات خوبی است که امیدواریم همه این اعتبارات به حوزه آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی تخصیص داده شود.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

نگاهی به تفاوت قیمت خودروها در بازار و کارخانه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالیکه مسوولان در هفته‌های اخیر بر رشد تولید و در نتیجه کاهش قیمت خودرو در بازار تاکید کرده‌اند، قیمت خودرو در بازار همچنان به‌طور غیرطبیعی و حبا‌ب گونه بالاست.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا ، به گفته فعالان بازار دلیل اصلی این وضعیت، کاهش عرضه از سوی خودروساز به دلیل کاهش تولید است که احتمالا در آینده رشد تولید و عرضه باعث خالی ‌شدن حباب قیمت‌ها خواهد شد. البته سازمان‌های نظارتی نیز باید پاسخگوی قیمتهای فعلی در بازار باشند.

به هر حال در حال حاضر در محصولات گروه خودروسازی سایپا، قیمت بازار سایپا 141 حدود 9 میلیون و 800 هزار تومان، سایپا132 حدود 10 میلیون و 100 هزار تومان و سایپا131 حول و حوش 10 میلیون تومان است. این در حالی است که قیمت کارخانه‌ای سایپا141 حدود 9 میلیون و 500 هزار تومان، سایپا132 حدود 10 میلیون تومان و سایپا131 نیز حدود 9 میلیون و 500 هزار تومان است.

هم‌چنین در حال حاضر قیمت فروش تیبا در برخی نمایندگی فروش سایپا در حالی حدود 14 میلیون تومان عنوان می‌شود که قیمت کارخانه‌ای این خودرو حول و حوش 12 میلیون و 850 هزار تومان است.

تندر 90 پارس خودرو نیز اگرچه در مدل E1 آن یافت نشده و قیمت E2 فول آن در بازار حدود 23 میلیون تومان بوده، اما قیمت کارخانه‌ای این خودرو حدود 17 میلیون و 500 هزار تومان است.

مگان نیز در مدل 2000 اتوماتیک آن به قیمت حدود 50 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود، اما قیمت کارخانه‌ای آن حدود 37 میلیون تومان است. قیمت ماکسیما اتوماتیک نیز در برخی از نمایندگی‌های فروش در حالی حدود 71 میلیون تومان است که قیمت کارخانه‌ای این محصول حول و حوش 57 میلیون و 700 هزار تومان است.

تیانا فول آپشن نیز در بازار به قیمت حدود 90 میلیون تومان و تیانا معمولی حول و حوش 83 میلیون تومان عرضه می‌شود، در حالیکه قیمت کارخانه‌ای مدل فول این خودرو حدود 80 میلیون تومان و معمولی 74 میلیون تومان است.

اما در محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، در حالی پژو 206 تیپ2 به قیمت حدود 22 میلیون و 800 هزار تومان و تیپ6 حول حوش 33 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌شود که قیمت کارخانه‌ای تیپ2 این خودرو حدود 16 میلیون تومان و قیمت کارخانه‌ای تیپ6 این خودرو نیز حدود 20 میلیون تومان است.

پژو 206 صندوق‌دار نیز در مدل V8 آن حدود 26 میلیون و 600 تومان و مدلV9 حدود 33 میلیون و 400 هزار تومان در برخی نمایندگی‌های ایران خودرو عرضه می‌شود. این در حالی است که قیمت کارخانه‌ای مدل V8 حدود 19 میلیون تومان و مدلV9 حدود 22 میلیون تومان است.

تندر 90 ایران خودرو نیز در مدل E1 به قیمتی حدود 20 میلیون و 100 هزار تومان و E2 به قیمت حدود 22 میلیون تومان عرضه می‌شود. البته نرخ کارخانه‌ای تندر 90 E2 حدود 17 میلیون و 500 هزار تومان و تندرE1 حدود 15 میلیون و 300 هزار تومان است.

اما پژو 405 نیز در حالی در برخی نمایندگی‌های فروش ایران خودرو به قیمت حدود 17 میلیون تومان فروخته می‌شود که قیمت کارخانه‌ای این خودرو حول و حوش 14 میلیون تومان است.

پژو پارس سال به قیمت حدود 23 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌شود، در حالی که قیمت کارخانه‌ای آن حدود 18 میلیون و 200 هزار تومان است.

اما سمند SE در حالی به قیمت حدود 15 میلیون و 300 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود که قیمت کارخانه‌ای آن حدود 14 میلیون و 500 هزار تومان است.

سمند LX نیز در حالی به قیمت حول و حوش 18 میلیون و 200 هزار تومان فروخته می‌شود که قیمت کارخانه‌ای آن حدود 16 میلیون و 200 تومان است.

سوزوکی گراند ویتارا نیز در تیپ 8 آن به قیمت حول و حوش 80 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. البته قیمت کارخانه‌ای این خودرو حدود 58 میلیون تومان است.

البته باید توجه کرد که قیمتهای یاد شده نسبی بوده و با توجه به عدم پایبندی فروشندگان به عرضه محصولات با قیمت کارخانه‌ای و تعدد مدل در برخی خودروها، بعضا قیمت پیشنهادی فروشندگان مختلف دارای درصدی تفاوت و نوسان است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دوستان

پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار ###@وطنم جزین@### رایان چوب جاده های مه آلود عصر پادشاهان مهندس محی الدین اله دادی بلوچستان ««««« شب های تهران »»»»» تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر هستی تنهاااااا..... تراوشات یک ذهن زیبا رویای شبانه جـــــــــــــــــــــــــذاب شیطان در کمین گاه welcome to my profile Manna اواز قطره سایت حقوقی (قانون ایران) www.LawIran.ir یه دختره تنها خنده بازار شورای دانش آموزی شهرستان باور من......!!! نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ... baran عرفان وادب سکوت پرسروصدا ماه مهربان من یاور 313 رویای آشنا بی خیال همه چی تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... مناجات با عشق واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل bestha نوجوونی از خودتون your memoirs هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه ندای تنهایی من به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید پسران فراتر از گل دنیای دیگه ایه، این دل نوجون ها
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ