سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >

چرا ورود دختران به ورزشگاه ممنوع است؟

مشرق نوشت : پس از بازی اول ایران و ژاپن که ورود بانوان هم برای تشویق تیم ملی والیبال در مقابل ژاپن، به ورزشگاه آزادی آزاد بود، اتفاقاتی رخ داد که باعث شد در بازی دوم به یکباره تصمیم گرفته شود ورود بانوان را ممنوع اعلام کنند.
  










اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


کد خبر: 273590
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1391 - 12:00
تصادف وحشتناک خودرو سمند محور اهواز - حمیدیه کیلومتر 3
تاریخ 91/6/29




عکاس: ابراهیم سبزیوند

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

زمان تغییر ساعت رسمی کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بر اساس قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب 1386 مجلس شورای اسلامی ساعت رسمی کشور در ساعت 24 سی‌ام شهریور یک ساعت به عقب برگردانده می‌شود.

 رئیس جمهور، مهر سال 1386 قانون تغییر ساعت رسمی کشور را که پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی به تائید شورای نگهبان رسیده بود، برای اجرا به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ابلاغ کرد.
 
بر اساس ماده واحده این قانون، ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت 24 روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده شده و در ساعت 24 روز سی‌ام شهریور به حال سابق برگردانده می‌شود.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

علت برخورد دو قطار مترو در تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیده شده دو قطار در ایستگاه متروی شهرری با یکدیگر برخورد کرده‌اند، ضمن تایید این حادثه درباره چگونگی آن گفت: یکی از قطارها خراب شده بود و قطار دیگر که برای کمک آمده بود به آن برخورد کرد.
وی ادامه داد: اصطلاحاً گفته می‌شود که کوبل و دی‌کوبل شده است.
وی گفت:در حال حاضر قطار سومی به مسیر فرستاده شده تا مشکل را برطرف کند.
وی تأکید کرد که قطار حادثه‌دیده مسافرانش را تخلیه کرده و در حال برگشت بوده است.
به گفته قلی‌ها در حال حاضر ایستگاه بخش جنوبی خط مترو از شهرری تا باقرشهر دچار مشکل است و در حال رفع مشکل هستیم.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

تازه ترین قیمت انواع سیم کارت/کد یک در آستانه 2 میلیون تومان

در حالی که قیمت سیم‌کارت با کد یک به دو میلیون تومان نزدیک می‌شود، خطوط صفر و کارنکرده هم در بازار کم یاب‌تر شدند.

بنا بر اظهارات فعالان بازار قیمت سیم‌کارت کارکرده با کد یک از یک میلیون به بالا و قیمت سیم‌کارت صفر با کد یک از یک میلیون و 900هزار تومان به بالا اعلام شده که به نوع رند بودن خط در بازار بستگی دارد.

 سیم کارت‌های صفر هم ظاهرا در بازار کمیاب شده و در نتیجه با افزایش قیمت در ماه‌های اخیر مواجه شده‌اند به طوریکه قیمت خرید سیم‌کارت کارکرده با کد 2 850 هزار تومان و سیم کارت کارکرده با کد 3، 600 هزار تومان و سیم‌کارت با کد 4 و 5 با اختلاف 10 تا 20 هزار تومان به ترتیب 430 و 420 هزار تومان به بالا ( بسته به میزان رند بودن شماره) خرید و فروش می‌شوند.

 قیمت سیم‌کارت کارکرده با کد 6 از 380هزار تومان و با کد 7 از 310 هزار تومان به بالا خرید و فروش می‌شود. همچنین سیم‌کارت‌ با کد 8 که تعداد صفر آن در بازار بیش‌تر است و توسط مخابرات فروخته می‌شود، مبلغ 256 هزار تومان است.

 اما قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول با کد (919)، کارکرده مبلغ 20 هزار تومان و سیم‌کارت‌های اعتباری صفر با کد (910) نیز از 10 هزار تومان به بالا بسته به میزان رند بودن آن به فروش می‌رود.

 سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل هم پنج هزار تومان به فروش می‌رسند که دو هزار تومان شارژ اولیه دارند که همراه با آن سیم‌کارت هدیه به خریدار داده می‌شود که برروی آن 200 تومان شارژ وجود دارد. اما قیمت سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل 120 هزار تومان به علاوه چهار درصد مالیات ارزش بر افزوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

جزئیات رکوردزنی‌های جدید مصرف بنزین/ سهمیه بنزین مهر اعلام شد

همزمان با آغاز فصل بازگشایی مدارس، افسار مصرف بنزین ایران با ثبت یکی پس از دیگری رکوردهای جدید در حالی از دست دولت خارج شده است که برای مهر ماه امسال سهمیه و قیمت بنزین خودروهای شخصی، عمومی و خدماتی تثبیت شده است.

دولت از ابتدای برنامه چهارم توسعه تاکنون با اجرای نظام سهمیه بندی، عرضه کارتی سوخت و سپس اجرای فاز اول قانون هدفمندی یارانه‌ها، مدیریت مصرف بنزین به عنوان پاشنه آشیل سبد سوخت خودروهای ایرانی را در دستور کار قرار داد.
همزمان با اجرای طرح‌های مدیریت مصرف، ساخت و توسعه جایگاه‌های CNG هم برنامه دوم دولت برای مهار رشد مصرف بنزین در کشور بود به طوری‌که با ساخت و راه‌اندازی نزدیک به 2000 باب جایگاه روزانه حدود 18 تا 20 میلیون لیتر در مصرف بنزین ایران صرفه‌جویی حاصل شد.
 اجرای این طرح‌ها تا پایان سال گذشته تا حدودی جواب داد و با وجود ورود سالانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو اما مصرف بنزین در محدوده 60 میلیون لیتر در روز مهار شد و حتی پیش بینی‌ها حکایت از آن دارد که با ساخت و توسعه طرح‌های جدید بنزین سازی، ایران به‌جمع کشورهای صادرکننده این فرآورده نفتی بپیوندد.
 تا پیش از فرارسیدن فصل تابستان سالجاری، متوسط مصرف روزانه بنزین کشور با افزایشی حدود 3 میلیون لیتری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به 63 میلیون لیتر رسید و سپس با منتفی شدن افزایش قیمت این فرآورده نفتی در قالب اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها مصرف بنزین در ایران به یک باره افسار پاره کرد.
 آمارهای رسمی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نشان می دهد که در هفته‌های پایانی شهریور ماه سالجاری در برخی ا روزها متوسط مصرف بنزین حتی با عبور از مرز 75 میلیون لیتر رکوردهای جدید مصرفی را به ثبت رسانده است.
 با این وجود در هفته سوم شهریورماه سالجاری و همزمان با افزایش مسافرت‌های تابستانی متوسط مصرف بنزین به مرز 70 میلیون لیتر رسید و این در حالی است که هفته گذشته مصرف بیش از 76 میلیون لیتر در روز هم به ثبت رسید.
 رشد افسار گسیخته مصرف و منفی شدن تراز تولید و مصرف بنزین در 6 ماه گذشته موجب شده که همچون 2 سال گذشته بار دیگر تولید بنزین در مجتمع‌های پتروشیمی از سر گرفته شد تا به جای صدور فرآوره‌های پتروشیمی به بازارهای جهانی، این محصولات برای دود شدن در باک خودروها مورد استفاده قرار بگیرد.
 
سهمیه و قیمت بنزین مهر تثبیت شد
 
 هر چند افزایش 30 لیتری سهمیه بنزین خودروهای شخصی در مرداد ماه کام خودروسواران را شیرین کرد اما برای مهر ماه سالجاری سهمیه و قیمت بنزین بدون تغییری نسبت به تیر ماه سالجاری تثبیت شده است.
 بر این اساس 60 لیتر سهمیه بنزین با قیمت نیمه یارانه‌ای 400 تومانی خودروهای شخصی تا ساعت 24 جمعه 31 شهریور ماه به کارت‌های سوخت واریز می‌شود.
 پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می دهد سهمیه بنزین مهر ماه موتورسیکلت ها 25 لیتر است ضمن آنکه در فصل بازگشایی مدارس برای خودروهای شخصی 500 لیتر سهمیه بنزین آزاد (700 تومانی) پیش بینی شده است.
 در همین حال سهمیه بنزین آزاد خودروهای شخصی در صورت اتمام سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای 400 تومانی خودروها از طریق کارت هوشمند سوخت خودرو قابل برداشت است ضمن آنکه برای مهر ماه هیچگونه محدودیت زمانی برای استفاده از سهمیه بنزین 400 تومانی ذخیره شده در کارت‌ها تعیین نشده است.


منبع: خبرگزاری مهر

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 

کد خبر: 273270
تاریخ انتشار: 28 شهریور 1391 - 15:26
در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومهسلام‌الله‌علیها پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR یادداشتی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سوم مهرماه 1372 در دفتر یادبود آستانه‌ی مقدسه‌ی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها نوشته‌اند و در حرم مطهر نگهداری می‌شود، منتشر می‌کند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

نیکی کریمی، عزت الله انتظامی را در آغوش گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در برنامه اهدای جوایز سینمایی نیکی کریمی به موزه سینما، پس از اتمام مراسم نیکی کریمی در مقابل چشم خبرنگاران و عکاسان عزت‌الله انتظامی را در آغوش گرفت.

به گزارش انتخاب ، مشرق نوشت: صبح امروز مراسم اهدای جوایز سینمایی نیکی کریمی به موزه سینمای در حالی برگزار شد که اتفاق عجیب در این مراسم باعث بهت و تعجب حاضران شد.

تاکنون رسانه‌های رسمی کشور خبری درباره این حرکت منتشر نکرده‌اند.

تصاویر: اهدا جوایز نیکی کریمی به موزه سینما

غرفه نیکی کریمی صبح روز سه شنبه با حضور عزت‌الله انتظامی و محمدحسن پزشک، در موزه سینما رونمایی شد.

 



اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

استقبال از تازه داماد و پا به توپ شدن نیکی کریمی

تمرین تیم فوتبال استقلال تحت تاثیر حضور نیکی کریمی و استقبال بازیکنان از پژمان منتظری برگزار شد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال که روز گذشته به استراحت پرداخته بود از ساعت 18 امروز تمرینات خود را از سر گرفت.
*  پژمان منتظری که شب گذشته مراسم ازدواج خود را جشن گرفته بود پس از ورود به محل تمرین مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان قرار گرفت. امیر قلعه نویی که در جشن ازدواج منتظری حضور نداشت با 20 دقیقه کمپ زنده یاد حجازی رسید ولی پس از دیدن مدافع تیمش به منتظری تبریک گفت. همچنین دیگر اعضای کادر فنی که در مراسم عروسی منتظری شرکت نکرده بودند از این بازیکنان استقبال گرمی به عمل آوردند.
* داریوش یزدی مدافع اسبق تیم‌های استقلال اهواز و استقلال تهران در تمرین امروز حضور یافت و نظاره گر کارهای تاکتیکی آبی پوشان بود
* نیکی کریمی که کارگرانی و تهیه کنندگی فیلم «روزی روزگاری فوتبال» را بر عهده دارد امروز در تمرین آبی پوشان حاضر شد و به تهیه قسمت‌های این فیلم پرداخت. نکته قابل توجه پا به توپ شدن این بازیگر سینما در تمرین آبی پوشان بود. این حرکت باعث شد عکاسان از این صحنه عکس بگیرند و کریمی را در حالت پا به توپ شدن به تصویر بکشند.
* سیاوش مفیدی بازیگر مجموعه طنز خنده بازار از میهمانان تمرین امروز آبی پوشان بود و برای دقایقی با میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال به صحبت پرداخت.
* امیر قلعه نویی در طول برگزاری تمرین تیمش با کادر تصویر برداری نیکی کریمی همکاری می‌کرد و از بازیکنان می‌خواست در برخی از صحنه‌ها حاضر شوند و پاسخگوی سؤالات باشند.
* دویدن دور زمین گرم کردن بدن‌ها آقا وسط در گروه‌های 3 و 4 نفره و تمرین چارچوب شناسی از اصلی ترین‌ برنامه‌های تیم استقلال در تمرین امروز بود.
 * جواد نکونام و جانواریو پس از 70 دقیقه تمرین جدا از سایر بازیکنان برنامه‌های تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.
* بنا به اعلام قبلی تمرین فردای استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و اهالی رسانه‌ برگزار خواهد شد.
* استقلال تا امروز به جز مجتبی جباری و کیانوش رحمتی که دوران مصدومیت خود را پشت سر می‌گذارند بازیکنان آسیب دیده دیگری ندارد و تمام بازیکنان و حتی ملی پوشان این تیم بدون مشکل در تمرینات شرکت کردند.
استقلال روز جمعه در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی میزبان فجرشهید سپاسی خواهد بود.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دوستان

پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار ###@وطنم جزین@### رایان چوب جاده های مه آلود عصر پادشاهان مهندس محی الدین اله دادی بلوچستان ««««« شب های تهران »»»»» تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر هستی تنهاااااا..... تراوشات یک ذهن زیبا رویای شبانه جـــــــــــــــــــــــــذاب شیطان در کمین گاه welcome to my profile Manna اواز قطره سایت حقوقی (قانون ایران) www.LawIran.ir یه دختره تنها خنده بازار شورای دانش آموزی شهرستان باور من......!!! نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ... baran عرفان وادب سکوت پرسروصدا ماه مهربان من یاور 313 رویای آشنا بی خیال همه چی تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... مناجات با عشق واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل bestha نوجوونی از خودتون your memoirs هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه ندای تنهایی من به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید پسران فراتر از گل دنیای دیگه ایه، این دل نوجون ها
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ