سفارش تبلیغ
صبا ویژن
< 1 2
کار برداشت انار از  باغات بارده این محصول در چاهک آغاز شد

به گزارش چاهک نیوز پیش بینی می شود امسال  میزان تولید نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش دارد.

ملس/آلک / /انار پوست سفید شیرین/ یوسف خانی و انار پوست سیاه ، مهم ترین ارقام انار تولیدی در چاهک است.

 انار از چاهک به خارج از کشور از جمله ژاپن ، آلمان و کره صادر شده که پیش بینی می شود  صادرات امسال افزایش یابد.

کار برداشت انار در چاهک تا اوخر مهرماه ادامه دارد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

کد خبر: 272616
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1391 - 02:59
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و راه آهن در شرایطی با برتری آبی‌پوشان به پایان رسید که در رختکن ورزشگاه آزادی یک مار پیدا شد!
به گزارش باشگاه خبرنگاران، دیدار دو تیم استقلال و راه آهن در هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر شنبه شب با پیروزی 2 بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. حاشیه های این دیدار که در حضور کمتر از 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد را می خوانید:
* با وجود اینکه سازمان لیگ برتر زمان برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس را پایان وقت می اندازد تا مردم به ورزشگاه بیایند اما برای دیدار استقلال و راه آهن کمتر از 10 هزار نفر به ورزشگاه آمدند.
* علی دایی قبل از شروع بازی دسته گلی را به امیر قلعه نویی تقدیم کرد.
* تماشاگران تیم فوتبال استقلال در طول این دیدار بارها علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران را تشویق کردند و دایی هم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.
* استقلال در شرایطی در دیدار برابر راه آهن با اسپانسر جدید روی پیراهنش وارد میدان شد که در کنار این تبلیغ آرم باشگاه پرسپولیس نیز حک شده بود!
* تماشاگران استقلال از پیروزی قربانی مدافع فعلی تیم فوتبال راه آهن به شدت حمایت کردند. این بازیکن سابقه بازی در استقلال را دارد.
* آرش برهانی بعد از گلزنی به سمت حمید بابازاده مربی دروازه‌بانان استقلال رفت و گلش را به او تقدیم کرد و بابازاده را در آغوش گرفت.
* سر میثم حسینی و فرزاد آشوبی دو بازیکن استقلال و راه آهن پس از برخورد با یکدیگر شکست. این صحنه‌ای بود که داور پنالتی اعلام کرد.
* زمانی که علیرضا فغانی داور این مسابقه به سود راه آهن اعلام ضربه پنالتی کرد ، امیر قلعه نویی خطاب به تیم داوری گفت اگر این پنالتی باشد فوتبال را کنار خواهد گذاشت.
*شماری از هواداران استقلال به علیرضا فغانی داور مسابقه اعتراض کردند و یکی از هواداران از سوی پلیس دستگیر شد.
* در پایان بازی استقلال و راه‌آهن، اتفاق عجیبی رخ داد و یک مار در رختکن تیم راه‌آهن پیدا شد. به همین دلیل ماموران آتش‌نشانی در ورزشگاه آزادی حضور یافتند تا مار را از رختکن خارج کنند.
* پیدا شدن مار باعث شد علی دایی که می‌خواست با بازیکنانش صحبت کند، ماموران را از رختکن بیرون کند تا بتواند با بازیکنانش صحبت کند. ماموران آتش‌نشانی در بیرون از رختکن راه‌آهن منتظر بودند پس از اتمام صحبت های دایی برای خارج کردن مار به رختکن بروند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

تصویر: پراید وانت

با پایان یافتن روند طراحی وانت پراید، این خودرو از سال آینده عرضه خواهد شد.این وانت روی پلت‌فرم ارتقا یافته محصولات X100 (پراید) تولید شده و موتور آن نیز موتور جدیدی از خانواده موتور به کار رفته در محصولات X100 خواهد بود.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

محل برگزاری هیئت حضرت صاحب الزمان(عج)چاهکی های مقیم قم تعمیر ومرمت می شود

به همت خیرین مجمع نیکوکاران چاهک

دفترمجمع ومحل برگزاری هیئت حضرت صاحب الزمان(عج)چاهکی های مقیم قم تعمیر ومرمت می شود

که امیدواریم که انشاءا... تا ماه محرم آماده شود و مشکل جا بر طرف شود.


نظر()

  

کد خبر: 272425
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1391 - 11:19
معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: حداکثر مهلت مجاز برای برخورداری از معافیت تحصیلی برای دانش‌آموزان تا پایان 20 سالگی است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار محمدرضا اکبر حلوایی در مورد سنوات مجاز تحصیل در مقطع متوسطه اظهارداشت: برابر قانون خدمت وظیفه عمومی حداکثر مهلت مجاز برای برخورداری از معافیت تحصیلی برای دانش‌آموزان تا پایان 20 سالگی آنان است، اما به منظور فراهم‌آوردن شرایط مناسب برای تحصیل مشمولانی که براساس قانون قبل برای خود برنامه‌ریزی کرده بودند، تسهیلاتی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده مشمولانی که درمهرماه سال 91 در پایه‌های دوم متوسطه و بالاتر به تحصیل اشتغال است، متناسب با رشته‌های تحصیلی، برای رشته‌های کار و دانش و فنی – حرفه‌ای حداکثر تا پایان 22 سالگی و برای رشته‌های نظری که دارای دوره پیش‌دانشگاهی هستند حداکثر تا پایان 24 سالگی می‌توانند به تحصیل ادامه دهند.

حلوایی درباره مشمولانی که از مهرماه سال 91 در پایه اول متوسطه به تحصیل اشتغال می‌یابند نیز گفت: اینگونه مشمولان حداکثر تا پایان 20سالگی مجاز به تحصیل هستند و پس از آن، در مهلت یکساله معرفی خود به وظیفه عمومی قرار می‌گیرند.

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: به منظور مساعدت برای فراغت از تحصیل مشمولان دانش‌آموز، برابر هماهنگی بعمل آمده با وزارت آموزش و پرورش، مشمولانی که در زمان‌های تعیین‌شده موفق به فراغت از تحصیل نشده‌‌اند می‌توانند در مهلت یکساله معرفی خود به وظیفه عمومی، بدون بهره‌مندی از معافیت تحصیلی به تحصیل ادامه دهند

نظر()

  

آمار بالای اسلحه نگران کننده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آمار بالای اسلحه مجاز و غیرمجاز در این استان را نگران کننده عنوان کرد و گفت: با کسانی که اسلحه غیرمجاز خود را تحویل ندهند برخورد قاطع می شود.

به گزارش انتخاب ، سردار یونس امیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد استانی عشایرنشین است و عشایر باید برای حفاظت از دامهایشان اسلحه داشته باشند و مخالفتی با این موضوع نیست.

وی افزود: با این حال برخی از مردم به نام عشایر، مجوزهای سلاح زیادی گرفته اند که این صحیح نیست.

امیری با اشاره به مشکلات بیکاری در این استان بیان داشت: برخی خانواده ها چهار اسلحه دارند که اگر دو تای آن را بفروشند می توانند دو شغل برای فرزندانشان ایجاد کنند.

لزوم حذف سنت غلط تیراندازی در عروسیها

وی بر استفاده صحیح از اسلحه تاکید کرد و گفت: استفاده از اسلحه به عنوان یک ابزار شادی در عروسیها صحیح نیست و متاسفانه گاهی براثر یک سهل انگاری، منجر به مرگ شده است.

امیری بیان کرد: تیراندازی در عروسیها سنت غلطی است که مشکلات عدیده ای می تواند ایجاد کند.

فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به نیاز این استان به سرمایه گذاری اظهار داشت: گاهی موقع سرمایه گذاری به این استان می آید و در همین حین کاروانی عروسی از آنجا می گذرد و اقدام به تیراندازی می کنند، که اگر کسی دلیل این مسئله را ندارد آن را به نا امنی تعبیر می کند.

وی امنیت این استان را بسیار بالا دانست و گفت: فضای امنی برای سرمایه گذاری در این استان وجود دارد که همه باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

امیری تاکید کرد: کسانی که اسلحه غیرمجاز دارند باید هرچه سریعتر خود را به دادستانی معرفی کنند و اسلحه را تحویل دهند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دوستان

پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار ###@وطنم جزین@### رایان چوب جاده های مه آلود عصر پادشاهان مهندس محی الدین اله دادی بلوچستان ««««« شب های تهران »»»»» تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر هستی تنهاااااا..... تراوشات یک ذهن زیبا رویای شبانه جـــــــــــــــــــــــــذاب شیطان در کمین گاه welcome to my profile Manna اواز قطره سایت حقوقی (قانون ایران) www.LawIran.ir یه دختره تنها خنده بازار شورای دانش آموزی شهرستان باور من......!!! نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ... baran عرفان وادب سکوت پرسروصدا ماه مهربان من یاور 313 رویای آشنا بی خیال همه چی تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... مناجات با عشق واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل bestha نوجوونی از خودتون your memoirs هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه ندای تنهایی من به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید پسران فراتر از گل دنیای دیگه ایه، این دل نوجون ها
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ